![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja .. zaterdag via drachten naar well |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik zondag van Well naar zuid-Limburg ![]() Als het kofferbakformaat is kan ik het dan wel mee nemen (mits je zelf niet naar Well gaat natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, vrijdag, naar Kerkrade en daarna naar Well.
|
|||
|
|||
![]() De keuze is weer reuze
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand die iets nodig heeft op de route Utrecht - Brussel - Utrecht?
Ik ga van 27-29 juli een weekendje weg, en heb ruimte over... ![]()
|
||||
|
||||
![]() iemand die in kerkdriel of omgeving moet wezen en dan weer naar doetinchem of omgeveing toe rijdt?
|
||||
|
||||
![]() Nu heb ik zelf eens hulp nodig:
Wie kan er op dinsdag 2 augustus tussen 13 en 15 even een doosje kabels oppikken in Apeldoorn?
|
||||
|
||||
![]() Is al geregeld
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo het nu lijkt komende zaterdag van Friesland naar Limburg, en via Amsterdam terug naar Friesland.
|
||||
|
||||
![]() Als je wil heb ik mischien een klusje Eibert.
|
|
||||
|
||||
![]() Daarom bied ik het aan. Pm maar even met het hoe en wat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand een setje velgen vanuit rotterdam naar de buurt van koersel in limburg belgië brengen?
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand van de friezen meet een laadbakje die in de buurt van Randwijk(Gelderland) komt?
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb een setje wielen voor me auto gevonden maar deze liggen in Kent in engeland. dat is 1.5 uur van Dover. Nu was ik heel erg benieuwd of er toevallig iemand (tegen goede vergoeding) op (korte) termijn naar engeland gaat of daar regelmatig komt en voor mij deze wielen zouden willen ophalen en meenemen? Ik moet dit binnen 5 dagen weten zodat ik de deal kan rond maken met de verkoper anders moet ik iets anders verzinnen. hoor het graag
|
||||
|
||||
![]() Mark, waar in Kent?
|
||||
|
||||
![]() Iemand die toevallig vanuit Limburg (stein) richting denhaag (of regio) komt binnenkort?
|
|||
|
|||
![]() Morgen van af Noord naar Den Haag .. iemand nog wat te vervoeren (klein spul )
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is in Tonbridge Kent. als het goed is is de deal overmorgen rond en daarna de rest regelen en kunnen ze opgehaald worden. ik hoor het wel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog steeds niemand?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien beetje laat:
Rij morgen ochtend van Breda langs de a27 a28 naar Ommen in Overijssel. En vrijdag rond 4/6 uur smiddags weer terug.