![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, maar wat kost een schroefsetje nou tegenwoordig nog ![]() Quote:
Ja zelfde nummer heb ik nog, morgenmiddag ben ik waarschijnlijk bij Rutger het motorblok uit z'n Jetta aan het trekken, dus moet je maar ff daarheen komen als je wil. (in Schiedam is dat) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
supersport? nog steeds 400euro ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor dat geld is het idd slechte kwaliteit, heb z'n dempers vandaaf eff gezien maar is niet gezond
|
|||
|
|||
![]() Ben ik het totaal mee eens.. heb ook een supersport setje onder mijn golf 2 gehad!! en ik had lekke achterdempers, en je kunt nergens losse patronen krijgen!! echt waardeloos
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n setje is ook niet bedoeld om een tijdje op de bumpstops te rijden (of erger, op het einde van de slag van een demper). Alles wat je misbruikt gaat kapot ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is toevallig bij gj zo, maar ik heb ook ervaring met supersport en ik vond het ook niks
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind Supersport prima setjes, V-maxx ben ik niet zo kapot van..
Ben wel benieuwd naar foto's als je Jetta verlaagd is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik was ze er daar alweer vanaf aan het halen, die slicks op de voorbanden vind ik toch niet zo geslaagd om mee te rijden in van die plensbuien
![]() Binnenkort ff nieuwe bandjes halen en de velgen weer netjes laten spuiten of coaten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb hem nog wel op z'n wielen gezien, staat er netjes. idd 2 nieuwe bandjes en opnieuw zilver ![]() had met die supersport onder de jetta na 1,5 maand al dat ie muurvast zat, terwijl ik hem helemaal schoon en ingespoten had, was geen beweging meer in te krijgen. heb nu een tec setje, na een half jaar en een winter met veel zout is deze nog prima gangbaar, draai hem met gemak met de hand.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat was vreemd, maar vergeet niet dat ik 'm er 8 maanden onder heb gehad, daarvoor ook dik 6 maanden onder m'n 1e Golf. Enfin, leuke Jetta ![]()
|
||||
|
||||
![]() koop es een paar echte velgen man.
![]() geen porum met die slicks
|
||||
|
||||
![]() Nee jij trekt volle zalen met je olieplas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En deuren in de goede kleur!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ben net ff een eindje aan het tuffen geweest. ![]() ![]() Voor + achterbumper inclusief trekhaak, en een goeie originele einddemper. Bij Gijs vandaan. ![]() ![]() En 4x Pirelli P7F 175-50/13 met nog heel goed profiel ![]() Bij een hele aardige zwartman uit Tilburg vandaan. |
|
||||
|
||||
![]() goeie sjit gj
![]()
|
|||
|
|||
![]() kan je weer ff voor uit met dat hok van je
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() De meeste mensen monteren de uitlaat ónder de auto Gertjan
![]() Mooie bandjes trouwens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog meer nieuw spul
![]() ![]() Complimenten naar SKG, gisteren geld overgemaakt, en vandaag lag het op de deurmat, en dat voor 219 euro ![]() Ik ga zo meteen ff al het spul monteren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sodeju, dat is echt heel snel.
Jettaatje wordt weer helemaal opgekalefaterd ![]() Over de bandjes; Had deze persoon meer exotische maten liggen of ben je via marktplaats oid aan de banden gekomen?