![]() |
|
|||
|
|||
![]() dikke wagen hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super wagen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je wel carterpannetjes liggen Nigel, of is dat niet nodig!
![]()
|
||||
|
||||
![]() vet Nigel! ligt (i.p.v. staat) erg mooi op zijn wieltjes...!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onderkant voorspoiler zal vrijwel dezelfde hoogte/laagte hebben als z'n carter, dus als hij met z'n spoiler iets raakt tijdens het rijden en hij kan tijdig stoppen dan is er niks aan de hand ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag eens even bezig geweest met de electrische ramen aangezien de bijrijderskant niet funtioneerde. Na het hele mechanisme eruit gehaald te hebben werd het motortje nog steeds niet aangestuurd, na wat zoekwerk bleek er een kabelbreuk te zitten in de deur. Na deze opnieuw gesoldeerd te hebben functioneerde alles weer. Wel heb ik gelijk een nieuw raammechanisme geplaats, kan het er weer even tegenaan
![]() ![]() Daarna ben ik eens begonnen met de koplampen donkerder te maken, dit is het eindresultaat: ![]() @ Salih: het is mij nog niet gelukt om de carterpan te raken ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die VR6 lippen worden toch vrij schaars? Of waren dat die van de Vento VR6?
|
||||
|
||||
![]() Eerst even een setje luxe platen Nigel..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Een vr6 lip bestel je op ebay voor 8 euro
![]() @Ronnie: eerst eens even een velg lakken. Ik moest vandaag van die scootermongolen ontwijken waardoor ik door een gat in het wegdek heen moest... Nu is dus een velg aangelopen tegen de wielkast achter waardoor er lak vanaf is gesprongen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toevallig... Ronnie heeft zich net 'n brommer in elkaar gesleuteld en is gaan testrijden, en jij moet voor zo'n gevaartes uitwijken... 1+1=2? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee nee, ik heb een brommert...
|
||||
|
||||
![]() Die raampjes zijn inderdaad een euveltje!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Laatst even een antenne-revisie setje gescoord aangezien de huidige rubber van de antenne begon te scheuren en dat zag natuurlijk niet uit
![]() ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Ook bij de dealer een nieuwe naafkap besteld van een S3 velg, aangezien ik een chromen logo kwijt ben geraakt onder het rijden en deze niet los te krijgen zijn via Audi... Vervolgens heb ik het logotje even overgezet. ![]() Vandaag ook even de remklauwen rood gemaakt zoals een 20 jahre editie dat ook heeft. De klauwen waren eerst half zilver geschilderd waar inmiddels al de roest doorheen begon te komen, geen porum dus ![]() ![]() En de wagen lag achter nog niet laag genoeg dus heb ik hem nog een cm laten zakken achter ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben fan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Me too
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() en ik ook! zeer nice man
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() en ik ook! die bandjes zitten zo strak dat het net is alsof je er geen banden op hebt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iedereen bedankt voor het compliment
![]() Hier een duidelijkere foto van de remklauwen in de velg ![]() @Frank: Je ziet de mensen ook best vreemd kijken als ze naast je staan bij het stoplicht... De meesten denken dat het 18 is ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer erg goed uit zo! nette 3
|
|
|||
|
|||
![]() Netjes! Heb onbewust haast een exacte kopie van deze.
Valt goed met de rijden op deze hoogte en 17"? Last edited by T-bo : 22-04-2011 at 08:27. |