![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kwek kwek...
|
||||
|
||||
![]() Pfoe, daar zou ik wel een truukje op kunnen doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou ik doe het ook wel zonder truukkie hoor gj ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de polo 1.8i 16v Turbo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by richard-polo : 16-01-2010 at 15:05. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() 3d ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hele vette fotos
![]() Ik heb het niet echt gevolgd, maar hoeveel doden zijn er dit jaar weer gevallen? |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee, ook niet gevolgd. Vond alleen de foto's erg gaaf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie plaatjes indd die van dakar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ de dakar, 1 dode. Auto is in het publiek gereden en een vrouw overleed daar omdat ze op een verboden plek stond.
Prachtige foto's trouwens, al viel de rally zelf dit jaar erg tegen. Lijkt me toch een droom om ooit eens mee te rijden |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OMG ![]() Die gast heeft echt veel te veel vrije tijd en is BRILJANT met meccano ![]() Mark |