![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, dat doe ik ook. Als ie maar goed warm is.. Alleen jammer dat de MFA het nog niet doet dus kan ik alleen maar op KVS temperatuur letten. Die staat overigens keurig voor de helft en met rijwind koeling zakt ie nog verder.. Kwestie van ander hendeltje hopelijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn US heeft helaas geen MFA, maar zolang de KVS niet boven de 90 graden geraakt, vind ik het altijd prima. Ik hou meestal een minuut of tien rustig rijden aan, om safe te zitten.
Helaas de roestduivel aan de achterkant toegeslagen, dus even kijken hoe het verder vergaat met de GTI! Hoe dan ook, meer foto's van die F&I, ik vind hem super, op de kooi na!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Roestduivel voor blijven is mijn advies, mja nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen! ![]() Meer foto's komt wel goed. Ik mag ook wel graag plaatjes schieten.. ![]() En ik vind die kooi wel vet. Zie je ook niet veel ![]() En smaken verschillen, anders liepen we allemaal in een korte broek ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat zou niet best zijn, die korte broek
![]() Roestduivel voorblijven, daar gaat die oude PF niet snel genoeg voor. Begin de auto een beetje zat te worden, dus wellicht een nieuw project binnenkort. Mooie dingen zitten er nog zat op de USA voor een ombouw naar een goede kas! Hoe dan ook, ik zal je topic niet verder vol spammen! Mooie auto, en heeel erg veel plezier er mee!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwaaa spammen... Tis mijn topic toch, of alleen van m'n auto? Mja, m'n auto kan niet typen ![]() Maar bedankt en jij succes met jou GTI! P.s Heb jij geen topic? |
|
|||
|
|||
![]() Hier niet nee. Ik zal morgen een paar foto's en een verhaaltje samenstellen!
Mijn auto kon wel typen, voor het schoonmaken zat er genoeg levende organismen in :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lol ![]() Naja, ben benieuwd! ![]() En ik zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen van mijn trots want: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Omdat het kan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Jarno, waar staan die oude fabrieksloodsen ???
Leuke plek om foto's te maken.... Verder blijft het natuurlijk een hele fraaie F&I.
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's Jarno
![]() en héél mooi die combi met rode bies in de grille ![]() ![]() tot over 3 weken,aan je &I hoef je wat mij betreft niet veel meer te doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Fred, die staan aan de Zuidwending.
Zag ik bij 'toeval' toen ik aan het kijken was naar een leuke foto locatie. Het is Recycling Maatschappij Veendam en dat gebouw zag ik vanaf Heeresveld Nieuwe Pekela. Gebouw leek niet echt in bedrijf maar past mij prima vanwege zijn karakteristieke uitstraling ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx Guido, In principe hoef ook niet veel meer doen maar, een mens is nooit tevreden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok, ik weet welke je bedoelt. Heeft ook al een kraanbedrijf gezeten.
Als je uit Pekela komt dan is het net voorbij die flauwe bocht toch ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Euh, nee. Hier is het. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De MFA deed het niet..
Denk je, zit vast in de hendel. (lijkt me sterk dat alle sensoren stuk zijn) Dusss, achter een hendel aan... Gelukt. ![]() Meteen monteren die hap. ![]() Zit die stekker gewoon los! ![]() Okeeeej, voor niks zo'n MFA hendel gekocht. Misschien kan ik em nog retourneren.. ![]() MFA werkt dus gewoon alleen de olietemp geeft ie niet aan. Dat kan aan een stekkertje liggen of sensor o.i.d.. Edit: Kan hendel gewoon retourneren.. Hoe vriendelijk ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 10-04-2011 at 20:32. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Welke mongool haalt die stekker er nou af....... ![]() Maar gelukkig hij doet het weer.en zo hoort het ook op een GTI ![]() Kun je ook mooi de olietemp in de gaten houden,tenminste als je de sensoren van je warmtewisselaar op je oliefilter eens vervangt,en/of kijkt of deze stekkers ook niet los zitten..... ![]() Gaat je ook lukken Jarno, and keep us informed ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aaaah oké, op de oliefilter dus.. ![]() Zal binnenkort eem koek'n en dan zal ik weer informeren over de stand van zaken. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zitten 2 sensoren.1 op je oliefilter.en daarachter zit er ook nog 1 op je warmtewisselaar?. Even de stekkertjes omwisselen,en anders even 2 nieuwe sensoren er in zetten,dan moet het weer werken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik reed zondagavond rond een uur of 7 volgens mij achter je.. In Stadskanaal! Klopt dit? Zelf heb ik een blauwe Golf. Ik herkende het aan de rolbeugel!
![]() Mooie Golf hoor!