![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt!
![]() Inderdaad een goed idee, reclameloze kentekenplaathouder...zeker het overwegen waard! ![]() Oh ja, gelijk even melden...zojuist weer geweldige complimenten mogen ontvangen van een goeie maat die net kwam kijken! Hij heeft dus een autobedrijf en werkplaats, en daar gaat de Golf binnenkort de brug op, kijken of de katalysator vervangen dient te worden, hij lekt een beetje, zo het nu lijkt, dan worden tevens de verstralers ter plekke aangesloten! ![]()
>> '91 Volkswagen Golf II 1.3i CL ''GTI - look'' Last edited by lowrider23 : 25-05-2012 at 16:09. |
|
|||
|
|||
![]() Mensen, ik zoek eigenlijk zo'n reflectorplaat voor m'n Golf, een zwart / rode...lijkt mij erg mooi, omdat mijn Golf bijna helemaal zwart / rood is!
![]() Maar volgens mij zijn ze erg zeldzaam, die zijn van Hella, toch? Als iemand er nog eentje heeft, van harte welkom! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komen op e-bay regelmatig voorbij.
Zoek maar eens op 'heckblende' ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor je reactie!
![]() Heb eens gezocht op eBay, maar helaas...op dit moment geen resultaat... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Let er dan wel op dat hij goed strak gemonteerd wordt. Ik had op mn oude Mk II een plaat van Treser en achter de plaat was hij heel krokant....
Die is er na de restauratie dan ook niet weer op gekomen. |
|
|||
|
|||
![]() Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden, hoe wordt zo'n ding eigenlijk bevestigd...? Want ook dat heb ik nog niet kunnen vinden...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wordt met de kentekenplaat vast geschroefd, en op de uiterste randen bij de achterlichten zit een stripje dubbelzijdige tape..
Meer is niet nodig ![]()
|
|||
|
|||
![]() Aah, bedankt, dat is nog best eenvoudig! Enkel zoals SpeedieD zegt, even rekening er mee houden dat er geen vocht achter komt!
![]()
|
|||
|
|||
![]() De finaleshoot heeft zojuist plaatsgevonden! Zodra ik weet wanneer de Golf gepubliceerd wordt, meld ik het uiteraard gelijk!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mensen, grote kans dat ik, samen met m'n Golfje uiteraard, in Autoweek nr 25 wordt gepubliceerd, we zitten nu in week 22, dus nog 3 weken voor de boeg! Uiteraard is dit echter nog niet zeker, het kan altijd nog een ander nummer worden, dus het is beter om je nog niet 100% vast te pinnen op week 25, maar de kans is er dus wel, heb ik zojuist vernomen!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() opt werk lopen we altijd een paar weken achter ivm leesmap.
maar benieuwd
|
|||
|
|||
![]() Ben zelf ook benieuwd hoor! Ook niet erg als je 'm een paar weken later pas leest!
![]() Zojuist het GTI embleem van Tim binnengekregen, bedankt man, ziet er ontzettend goed uit!! Toch maar gaan knutselen van de week, is wel van een Golf 3, maar klopt toch aardig bij de rest! ![]()
>> '91 Volkswagen Golf II 1.3i CL ''GTI - look'' Last edited by lowrider23 : 01-06-2012 at 12:51. |
|
|||
|
|||
![]() gaat goed daar wa verderop in de straat zie ik.
je pa is een handige donder!! ga zo door,ga zo door............
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor je reactie, man!
![]() En ja...ik zal 't hem zeggen, hahaha! ![]() Hij is al aardig veranderd tegenover eerst hé! ![]() Nieuwe logo zit er inmiddels ook al op, oogt super, vandaag of morgen volgen er wat pics van het resultaat! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooi om te horen dat ie goed is aangekomen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Morgen laat ik wat foto's zien van je logo op de auto, Tim!!
![]() Heb je de dubbelzijdige plakband er trouwens zelf nieuw op geplakt? Zo ja, waar verkopen ze zoiets? Want is wel heel handig!
>> '91 Volkswagen Golf II 1.3i CL ''GTI - look'' Last edited by lowrider23 : 01-06-2012 at 20:34. |
|
|||
|
|||
![]() Nee dat heeft de spuiter gedaan. Die wist niet dat ik nieuwe logo's had besteld
![]() Ik heb geen idee wat voor tape het is en waar het vandaan komt.
|
|||
|
|||
![]() Aah okee!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hierbij twee close-ups van het nieuwe logo!
![]() ![]() ![]() Ben er erg blij mee, en ziet er top uit! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice man
![]()