![]() |
|
||||
|
||||
![]() In het echt stoort het me niet dat die niet verlaagd is en rijdt echt geniaal zo. Misschien nog een cargraphic uitlaat. Staat wel op het verlanglijstje
![]()
|
||||
|
||||
![]() iets zakken en hij is top
|
||||
|
||||
![]() ik zou ook iets zakken, maar zeker niet teveel!
niet dat het echt nodig is maar het maakt hem net weer wat toffer ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag 'nieuwe' zomerwieltjes voor de lupo wezen halen. Zijn cupra 1 wieltjes geworden met 165/45/16 bandjes. Resultaat is leuk.
![]() Nog 1tje van de Boxster ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke wieltjes, staat 'm goed.
|
|||
|
|||
![]() Porsche is wel een dikkertje geworden hoor met die wielen.
![]() En die Lupo ook, als de Golf weg is ga ik denk ook maar zoiets kopen denk ik. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx! Lupotje rijdt lekker hoor. Het is niet heel snel maar makkelijk in gebruik en het verbruik lig lekker laag. 1 op 18 is haalbaar ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 01-02-2016 at 20:36. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wielen, mooie Porsche alleen samen vind ik het geen match.
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet er zelf ook nog erg aan wennen. In het echt smoelt het veel beter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben bezig de cupra wieltjes opnieuw te polijsten. Kost wat tijd en energie maar ze worden weer aardig netjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week de cupra wielen onder de Lupo gezet. Ze hebben geen show glans maar voor mij mooi zat.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week viel mij op dat de Boxster wat meer knetterde dan anders. Klonk alsof het uitlaatspruitstuk lek zou zijn. Dit bleek ook zo te zijn. Alleen niet tussen kop en spruitstuk zelf maar waar de cat en spruitstuk samen komen. Waarschijnlijk is in het verleden de uitlaat gedemonteerd geweest en hebben ze de bouten op de flens door geslepen.
Helaas zat het op de bovenkant dus was lassen erg lastig. Met demonteren zijn er een aantal bouten afgebroken. Was een beste klus de bouten uit te boren. Deze zijn vervangen door tapeinden. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oeh, wat lijkt me dat een vreselijk zuur gevoel als bij zo`n auto/motorblok een bout afbreekt
![]() ![]() Weer netjes opgelost zo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb/had mijn vertrouwen in de monteur. Wilde hier mijn eigen handen niet aan branden en na afloop terecht ![]() Maandag de lupo een grote beurt gegeven en de distributieriem+waterpomp vervangen. Die is ook fris en fruitig voor de dagelijkse kilometers ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dat is inderdaad een flink werkje geweest!
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een verschrikkelijk rot klusje. Vooral als je er niet goed bij kan, dat viel hier dan gelukkig wel weer mee. Met beleid gaat het vaak goed maar heb ook wel eens gehad dat m'n boortje afbrak, toen was ik flink zuur hahaha.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lupo ziet er super uit met de cupra velgen.. Goeie combo ![]()