![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Floris-jan, Dat kan best kloppen, had toen net de MFA weer klaar. Had al een Golf gespot in de binnenspiegel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die uitlaat! ![]() Die MOET ik ook hebben! ![]() Gewoon een orginele gti uitlaat dacht ik?? Iemand nog zoiets liggen? Gr Stijn |
|
||||
|
||||
![]() De uitlaat gaat er binnenkort onderweg als alles meezit..
![]() Wil er een R.V.S systeem onder hebben.. ![]() Heb al contact met EPS uitlaten B.V gehad. Jarno
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 12-04-2011 at 13:31. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mocht het zover zijn, wil je dan a.u.b even contact met me opnemen?? Ben wel geïnteresseerd in de einddemper ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen probleem ![]() |
|
|||
|
|||
![]() you have a nice Gti... did you install the cage byself?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ThnQ Kevin, No i bought the GTI with the gage ![]() But i like it, so it stays! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rijdt ik rustig in z'n 4e versnelling met alle ramen open hoor ik opeens gerinkel..
Auto aan de kant gezet, stukje terug gelopen en ja hoor, wat ligt daar? ![]() ![]() En ik zie dat dit snaartje van STB niet in lijn ligt.. Zit dat wel goed? ![]() ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 24-04-2011 at 14:11. |
|
||||
|
||||
![]() Naja, om jullie een beetje op de hoogte te houden;
Zat te denken aan 4 nieuwe banden (Vredestein Sporttrac3) maar, omdat de achterbanden nog zeer goed zijn heb ik toch maar dezelfde voor de voorzijde besteld. Dat was best nog even zoeken want de Tyfoon SuccessorII is niet overal leverbaar (zelfs niet op bandenmarkt.nl) maar, de lokale automaterialen zaak Roskamp kon ze voor mij bestellen mits ik de banden bij een specifiek adres liet monteren en balanceren i.v.m concurrentie o.i.d ![]() Best leuk bandje ![]() ![]() Maar wat is nu het beste? De nieuwe banden aan de voorzijde of achterzijde plaatsen? Ik hoorde dat je aan de achterkant juist de beste band wilt hebben omdat je daar weinig gewicht heb en in bochten de achterkant eerder wil 'uitbreken' en je aan de voorzijde meer gewicht hebt en dus sowieso meer tractie.. Graag uw mening hierover! ![]() Dus eind van de week 2 nieuwe banden en dan asap voor de APK. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Of kom ik voor verassingen met de APK? Uiteraad heb ik wel al onder de kap gekeken maar, ik zie niks opvallends ofzo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je even dat roest eraf scheurt en je stuurt me even het onderdeel nummer dan kijk ik even voor je op ETKA.
Mijn eerst ingeving is de beugel voor de remkrachtverdeler achter onder de auto. (Maar kan er helemaal naast zitten..)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
U hoort nog van mij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het onderdeel nummer is;
927145521 |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd wat het is...het lijkt een steun ofzo?
Of een beugel wat eerder is verteld.
|
||||
|
||||
![]() Ik check het zoals gezegd later op de avond en pm je wel.
|
|||
|
|||
![]() is van de stuurbekrachting daar is de beugel van daarom loopt de riem u ook wat verkeerd.
|
|
||||
|
||||
![]() Vanavond mee aan de gang!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, vanavond ff naar gekeken en er bleek ook een verkeerde poelie op te zitten. Pomp toendertijd vervangen maar dezelfde poelie gebruikt.
Morgen uit het werk gelijk weer mee bezig. Dan ligt er als het goed is een pomp met poelie klaar.. Dan volgens plan richting Gelderland met m'n broertje om een Passat 35i te bekijken.. Ultieme testrit? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() where is that part located? is that from the "servo"??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Servo? Steering enforcer i think.. ![]() |