![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thnx! Ben ook erg tevreden met het resultaat
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 25-03-2016 at 22:20. |
|
|||
|
|||
![]() Niet slecht
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zeker niet slecht, mooi behangetje ook
|
|
||||
|
||||
![]() Ik huur het op dit moment nog. Wil het in de toekomst gaan kopen.
Het is nu van een wat oudere man die gek is van de voertuigen uit de tijd vd 2e wereld oorlog. Staat dan ook nog een willy jeep ![]()
|
|||
|
|||
![]() Als je het zou kopen, zou ik de muur lekker zo laten.
Heeft wel wat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke duke
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() De Boxster zaterdag bij vd Gugten achter gelaten voor een ims lager en cargraphic uitlaat. Leenauto geregeld want met vervoer was het lastig. Kreeg een 924s mee als leenauto. Wat een tof ding was dat! Reed verrassend goed!
![]() Afgelopen dinsdag de P weer opgehaald. Er bleek een ashoes gescheurd te zijn en de multiriem zaten wat droogte scheurtjes in. Uiteraard werd ik hier eerst van op de hoogte gesteld voor het werd uitgevoerd. Ben erg te spreken hoe het verlopen is bij vd Gugten. De terugweg was minder leuk want alleen maar file gereden naar huis (spits+ongeluk). Wel erg genoten van de cargraphic uitlaat! Wat een heerlijk geluid! Zwaar en donker onderin. Gelukkig niet te luid. Ben benieuwd hoe die met de kap open klinkt ![]() ![]() ![]()
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 28-04-2016 at 16:32. |
|
||||
|
||||
![]() Sinds mijn collega gestopt is met werken maakte ik aardig wat kilometers met de Lupo. Ook ging ik de luxe van de gti missen. Nu kwam er een Polo 1.9 tdi op mijn pad. Volledig cup edition uitgevoerd. Afgelopen zondag gekocht en aanstaande zaterdag ga ik em ophalen. Wat kleine verbeterpuntjes en dan is die helemaal naar mijn zin
![]() Hier wat foto's van de verkoper. ![]() ![]() ![]()
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 11-05-2016 at 02:20. |
|
|||
|
|||
![]() Zo die is best serieus!
Gestopt met werken? Oudere man? |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Polo ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker vol ding idd! Na 45 jaar in de haven mag hij van zijn pensioen genieten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie update!
|
|
|||
|
|||
![]() das wel echt een hele mooie wagen!
|
|
||||
|
||||
![]() Cool, nog nooit gezien. Ik moest het opzoeken om te geloven dat niet iemand gewoon een Golf 6 R bumper er had aangeplakt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha! Lijkt er wel erg veel op hé ![]() Het is een ex duitser. Denk dat die daar volledig is omgebouwd tot cup edition. Zelfs de remmen en het onderstel zijn van een cup edition. Remt en stuurt erg goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik eis filmpjes van de Boxster
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit is toch de 100pk versie? Zal lekker rijden :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet idd nog een keer een gopro aan de bumper geplakt worden ![]() @roy Klopt, is orgineel een 101 pk. Deze is gechipt en zou 150pk en 350 nm moeten hebben. Heb niet het gevoel dat die waarden erin zitten maar rijdt lekker vlot en soepel.