![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We moeten binnenkort maar ff naar mijn spuiter! Wel goed niet duur ![]() Verdien ik er misschien ook nog wat aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nee geintje komt wel goed en dat dakje waar ik het over had heb je niks aan want is en ganz roestig en defect.Toch maar uit die passat scoren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed. Laten we volgende week even kijken !!! Nog even een klein tegenslagje. Ik heb nog weer roest gevonden ![]() ![]() ![]() Ik zal vanavond ff wat foto's erop knallen. Wordt een lastig klusje, vrees ik !!! Pica's will follow.........En daar zijn !!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Tja, en hoe ga je dat nou netjes schuren he !!! ![]() ![]() Voor diegene onder ons die de oplossing van "raad-je-plaatje" niet weten, dit zit dus tussen het dak en de "slede" waar de plaat normaal over schuift en dan achterin de hoeken !!! Andere foto zie je het van binnenin de auto waar de waterkanaaltjes uitkomen. Kanaaltjes zijn nog goed, en zekers niet verrot, alleen het blik eromheen........zeer vreemd !!!! Heeft iemand zoiets ook al eens gehad, of direkter gevraagd: hoe zouden jullie dit gaan oplossen ??? Grtz............... LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 03-02-2006 at 20:32. |
|
||||
|
||||
![]() beter nu ontdekken dan wanneer hij is gespoten.
|
||||
|
||||
![]() Hey rooie hoane!
Ben druk bezig met je gallery hoor ![]() Binnenkort op wörthersell'n te zien ![]() Succes nog |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey wasplunne ! Ik tjek het binnkört wel eem'n !!! Thanx Ga vanavond die roest even "analyseren" !!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, absoluut Levis !!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hier kan je er toch goed aan dan, of niet? |
|
||||
|
||||
![]() Die plek is ook de grootste zorg bij mijn Golf 1. Ik heb een dak van een Jetta 2 staan. Mischien dat ik daarvan stukken van het console ga gebruiken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Schijn bedriegt een beetje. Die foto is van onderen gemaakt zeg maar, en rondom het afwateringskanaaltje zitten allemaal rare "plooien en kronkels". Ik zit eraan te denken om die stukken met de dremel eruit te halen. De onderkant is niet zo erg, alleen de roest die aan de andere kant van het metaal zit is erger, en dat moet er eigenlijk weg !!!!! Zal m'n hoofd er nog even over gaan breken. Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Nait nuver vriend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Anders zandstralen? Dan moet je er toch makkelijk aan kunnen? Straks eens gaan kijken of de mijne het er ook niet van heeft. Want hij is ook redelijk krokant aan de dakopening.
Edit: bij mij ziet het er nog allemaal goed uit ![]() Last edited by Roundup : 05-02-2006 at 13:11. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mazzelaar !!! ![]() ![]() Ben gisteravond even bij een andere spuiter geweest. Deze komt gelijk zaterdag even langs om de situatie te aanschouwen ![]() Dus ik hoop dat we er uitkomen, dan kan de Rooster op transport !!!!! Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen zaterdag !!! Zal dan gelijk ook even overleggen wat die spuiter van dat Croky-chips zegt ![]() ![]() Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Het begint op te schieten of niet fred??????? Goeie wielen trouwens.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er inderdaad goed uit he, Lex !!!!!!!!!!
Alleen......................zit ik niet op VW-Forum, en is dit niet mijn Einser... ![]() ![]() Ik moet zeggen dat ik haast begin te kwijlen als ik deze zo vers gespoten zie staan !!! Als de mijne net zo wordt................... ![]() Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Ik denk al mis het schuifkanteldak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL...........grapjurk !!! ![]() ![]() Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() hoe is het met de rooster al laatste vorderingen geschoten :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, zoals ik al even vermeld had, komt zaterdag de spuiter de situatie even in ogenschouw nemen. Als we daar financieel uitkomen, probeer ik hem deze maand daar nog te stallen zodat hij daar mee bezig kan gaan. Het geval wil echter dat we thuis gaan verbouwen, en dan begint eind maart en gaat duren tot begin mei denk ik !! Dus wil ik met de spuiter afspreken dat ik hem daarna gespoten weer thuis krijg. Dan als een gek aan het opbouwen en dan kan voor mij seizoen 1 ook eindelijk beginnen !!!!! Het is de bedoeling dat we hem eerst gewoon rijdend maken, en dat er in de volgende winter andere wielen onderkomen en dat het interieur aangepatkt gaat worden. Dus dat is de situatie momenteel !!!!! Ik laat wel even weten hoe het afloopt met de spuitert !!! Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() En Fred wanneer gaat ie naar de spuiter ben wel ff nieuwsgierig hoe het afgelopen is?
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook wel benieuwd!!
|