![]() |
|
||||
|
||||
![]() sodemietders dikke velgen die gaan em zekers goed staan
![]() ![]() leuk aanbod maar ik heb net de oude velgen wat opgekallefatert ik vind het wel even best zo , vanmiddag nog 2 nieuwe toplagers en woensdag krukaskeerring met apk (kost alweer genoeg) ![]() maar ben wel benieuwd hoe ze staan onder mars rood ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat super , remia rod second edition
![]() niet te veel gewicht achterin dus ![]() word maar weer lekker geinfesteerd in de familie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg krap ????? Past perfect !!!
|
||||
|
||||
![]() inderdaad...`t ken net!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Achter zou kunnen maar voor is iets 'te' |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Achter is geen probleem, in de luchtgekoeld scene versmallen ze de vooras, ik doe bij de caddy gewoon de achteras
![]() En voor komt ook wel goed, heb al een paar iedeen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoever kun je de velgen afdraaien ![]() ik weet anders nog wel een ander project waar dit goed zou staan http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94825 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by ewcaddymk1 : 19-03-2013 at 17:42. |
|
||||
|
||||
![]() Zulke velgen kan ik niet betalen Evert, ben ook maar een arme sloeber
![]() Heb nog wel een mooi setje borbet C met mooie dunlopjes in te ruilen bro ![]() Last edited by Dokter D : 19-03-2013 at 21:53. |
|
||||
|
||||
![]() Haha, ik moet ook weer 2 zet velgen verkopen om dit te kunnen betalen hoor
![]() Maar ik krijg ze er wel pas onder hoor zit daar maar niet over in, dus sorry bro ik wil ze niet ruilen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() een beetje broederliefde is er toch wel, je kunt ze ook even laten passen voor straks onder de vr dan is ie meteen verkocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Passen mag altijd natuurlijk
![]() Hier nog even een update over de garage, schiet lekker op. ![]() ![]()
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 24-03-2013 at 11:26. |
|
||||
|
||||
![]() zo zo netjes , opruimen ,werkbank erin ,gaatjes stoppen , in de kleur en T1 naar binnen
![]() of de caddy natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave garage!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() inderdaad leuke garage, alleen waarom de brug niet gelijk in de vloer laten zakken? of kan dit niet?
|
||||
|
||||
![]() Ja er zit nog een kelder in de garage, daar komt de brug straks verzonken in te liggen.
Tis bijna niet te zien maar de brug ligt nu half op de kelder. |