![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is t een allroad... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() even een fotootje van Elwin's oude auto, welke nu de nieuwe oude auto van m'n andere kameraad Gerrit is..
even een klein beetje gepersonaliseerd, gti wielen met een 165/55/13 en oude kap zonder naad er weer op, en een striping erlangs, oh ja gele bermlamp en extra grote nl stickert! ![]() ![]() ![]() ![]() [img] ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wow wat een dik ding is (was) het toch, staat m errug goed die striping en velgen vindt ik helemaal stoer!!!!!!!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik twijfel of ik het een verbetering vind... had hem denk ik liever zonder stickers gezien, maar desalniettemin een dikke bak!!!
|
|
||||
|
||||
![]() jij en je kameraden weten wat mooi is!
super!
|
||||
|
||||
![]() mooi
![]() maar sluit me bij mellyville aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff de passat een beetje netjes gemaakt
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super !! Mag ik weten welke banden/velgen/ophanging combinatie je hebt? greetz |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel erg goed uit Elwin!! uber wielen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mag je cker bbs rm 15inch 6,5j 195/45/15 met fk schroefsetje |
|
||||
|
||||
![]() echt mooie foto's en auto zo Elwin!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() MIAUW!!!!
Mooie passat!!! Zal direct de wielen aanraden voor mn zwager's paarse variant!! HEEL MOOI ZO |
|
|||
|
|||
![]() mooi elwin! mooie omgeving ook daar, die heb je al eens vaker gebruikt herinner ik me
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Coole bak! Maarreh, dat zijn toch geen GTI-velgen? Zaten wel onder Polo 2 GT (5,5Jx13 et38)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij ook ja |
|
||||
|
||||
![]() Jezus, wat een mooi topic
![]() Old skool heerscht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn er nog foto's van dit golfje? wil es zien hoe ie er vanvoor uitziet zonder bumper ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja super maar heb je het hart opnieuw gespoten of waren die al zo netjes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn niet opnieuw gespoten jaja, ik ben een poetsnicht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kwam dit topic ineens tegen. hengelo wordt tegenwoordig sterk gerepresenteerd. is barry wel eens online hier. zal zaterdag eens de kever laten zien, kijken wat ie te zeggen heeft.
![]() ![]() levi's |