![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen half werk zo Roy, ziet er goed uit allemaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, maar dat wordt ie wel ![]() Motorruimte zit in de plamuur Roy ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi man jou subframe en nafen liggen er compleet onder vandaan zal wel ff wat foto`s mailen en zou maar op je woorden letten want heb ook nog wel een 1.6 gti in de schuur te liggen ![]() Last edited by Roy-16VT : 22-12-2009 at 19:00. |
|
||||
|
||||
![]() zo de motorruimte is gestucadoord
![]() ![]() ondertussen staat de motoruimte, het dak en de achterklep meende ik ook al in de spuitplamuur dus we gaan de goede kant op. |
|
||||
|
||||
![]() Even een paar fotootjes maar weer.
motorruim dak en achterpaneel in de spuitplamuur. ![]() ![]() en nog van elke zijkant 1 ![]() ![]() schiet dus al mooi op ![]() |
|
|||
|
|||
![]() leuke kleur zo roy.
![]() grapje ![]() wordt weer een erg mooie mk2 vr6 ![]()
|
||||
|
||||
![]() hee roy dit gaat de goeie kant op zie ik wel, ga zo door word netjes zie ik wel.
gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Wordt idd weer heel netjes en zie daar ook nog een scirocco 2 op de achtergrond
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, die Scirocco is van een collega van mij. Die wordt ook ff overgespoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Donders.........wat een stel "hobbyisten" daar bij "B" in Borculo...... ![]() Goed bezig.......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja daar in borculo word gewerkt vandaar de volgende foto`s
ziet er allemaal goed uit tom ![]() ![]() ![]() ![]() en nu de kerstdagen maar lekker drogen en wat ik begrepen heb volgende week de koets in de kleur als het een beetje mee zit. |
|
||||
|
||||
![]() dit lijkt alweer goed,ik dacht hij is al in de kleur ha..ha
![]() mooi mat is niet lelijk ![]() gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mat in de nek ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() DAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ROY
Dat ziet er al behoorlijk goed uit ![]() Tom doet donders goed zijn best ! Komt helemaal goed . Gr Siep |
|
||||
|
||||
![]() mooi wit kruis erop en je hebt een echte rat
Nee geintje Roy. Ziet er goed uit zo te zien, laat die mannen maar rollen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ja je moet wat he ![]() Quote:
Dat zal wel weer een paar dagen zweten worden, maar dat is wel de bedoeling ja ![]() Eerst de motorruimte en koffer, daarna de buitenkant. |
|
|||
|
|||
![]() ik weet niet wat je bedoelt met drogen in de kerstdagen...maar gisteravond deed je alles behalve droogstaan:P!!
Haha gong wer mal derre! Klote taxi's! |
|
||||
|
||||
![]() Hier wordt goed werk verricht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het gaat weer veel te snel haha als het maar een beetje wil lukken