![]() |
|
|||
|
|||
![]() laswerk ziet er toch goed uit voor iemand die net begint zeker, misschien heb ik niet goed gelezen maar over het laswerk zou ik niet direct primer doen maar menie of zinkspray, als het maar tijdelijk is dan is het geen probleem.
Ga zo door. Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja had de primer er eigenlijk alleen opgedaan om te zien hoe strak het erin zat. De Golf moet toch nog een keer naar de straler voor nog alles licht over te doen en meteen erna epoxy erop. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal netjes uit,
Je pakt het goed aan allemaal! ga zo door ![]()
|
||||
|
||||
![]() Danke,
We doen ons best he. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi project Erik. Wordt allemaal netjes gedaan.
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht het al Eric
![]() Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag de binnenwielkastrand op maat gemaakt en gehecht,
Alleen moet 1 deel er nog uit en nog iets aangepast worden. Op de 2de foto is het te zien. Foto's: ![]() Hieronder zie je het, ineens komt er een knik. Dus dit moet nog even aangepast worden maar dat komt allemaal wel goed. ![]() Ook zijn vandaag de ATSen verkocht. Hier is een setje verbreed staal voor terug gekomen wat binnenkort de verkoop in gaat: ![]() ![]() Dit was het weer voor vandaag.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 24-05-2015 at 22:07. |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag de knik uit de binnenrand gehaald.
Daarna de buitenrand op maat gemaakt. Daarna alles gehecht en toen de binnenrand begonnen met aflassen. Daarna de buitenrand afgelast. En toen nog ff de las weggeslepen maar nog niet afgemaakt. Wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 24-05-2015 at 22:13. |
|
||||
|
||||
![]() doe je netjes!
gaat ook best vlot hier ![]()
|
||||
|
||||
![]() Danke,
Ja probeer er zoveel mogelijk tijd in te steken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe je goed ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo hier is de las ook weggeslepen:
![]() Quote:
Danke
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 24-05-2015 at 22:13. |
|
||||
|
||||
![]() je gaat ook goed vooruit! en het werkt ook zo handig als alles van de auto is!en de auto een beetje op hoogte is!
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat goed zo Erik
![]() Ga zo door.
|
||||
|
||||
![]() dit is je eerste resto-project toch?
respect hoor,vind het errug netjes allemaal ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Erik_Jetta: Ja werkt zeker handig, hoef je geer rare fratsen uit te halen om aan de binnenkant van de wielkastrand te komen of straks aan de dorpels
@ Yellowbug: Danke @ De Pul: Danke, dit is inderdaad mijn eerste project. |
|
||||
|
||||
![]() Zo maar weer eens een update plaatsen,
Te weinig gedaan door drukte, maar vandaag even tijd dus meteen gebruik van maken. 2 Weken geleden: De binnenrand aan de binnenzijde gelijk gehouden en op maat gemaakt en erin gehecht. Daarna de buitenrand met griptangen erop bevestigd en geconstateerd dat de pasvorm van de binnenrand aardig slecht was. Dus een stuk ingeslepen en daarna een stuk plaat ertussen gezet. Foto: ![]() Vandaag: Zo Ralph is vandaag langs geweest om de nodige tips en adviezen te geven. Deze hebben nu al geholpen en zullen nog wel meer van pas komen Vandaag de buitenrand op maat gemaakt, maar deze wou er niet goed genoeg in dus eerst de binnenrand eruit gehaald en de buitenrand beetje aangepast en erin gelast. Daarna de binnenrand er weer in gehecht, maar dit is nog niet af. Foto's: ![]() ![]() ![]() Ik had helaas aan de eerste wielkastrand helaas te veel weggeslepen, dus er waren weer wat kleine gaatjes zichtbaar die ik dicht wou lassen maar toen branden ik er snel doorheen. Dus spanning iets omlaag en verder gegaan met dicht lassen. Hier ook een fototje van: ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 24-05-2015 at 22:18. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er alweer een stukkie beter uit. Het lassen gaat je steeds beter af en ervaring kun je alleen krijgen door het zelf doen. En wat de tips van ralph betreft, die heb ik gisteren ook gekregen toen ik met de rode 1500automaat bij hem langs ben geweest. Ik moet ook een achterwielrand binnen/buiten deels vervangen. Ik heb mezelf ook getrakteerd op een lasapparaat en eerdaags gaat het voor mij ook beginnen. Kan ik mooi oefenen op de rode en als ik het gevoel een beetje heb, ga ik aan de slag met de blauwe vijfdeurs
![]() Ga vooral zo door ![]()
|
||||
|
||||
![]() Danke,
Ja lassen gaat inderdaad steeds beter, En had ook zoiets van eerst alles zelf proberen zou het echt niet lukken dan maar iemand erbij halen, naders leet je het nooit he. En tips zijn natuurlijk altijd handig en zeer bruikbaar. En ja leren doe je ook door het eens fout te doen. Heb je ook een topic van jouw rode? Ben er wel benieuwd naar. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet maar denken, door schade en schande wordt je vanzelf wijzer (als het maar niet te veel geld gaat kosten) En waarom het wiel zelf uitvinden als anderen het al hebben gedaan voor je ![]() En nee, van de rode heb ik nog geen topic, want dat is de "tijdelijke" vervanger van de cabrio van mijn zoon. Maar zoals het er naar gaat uitzien, wordt het een blijvertje. Topic komt als ik er mee ga beginnen. ik heb alleen niet zo'n mooie hobbyruimte als jij. ik mag onder de carport staan (dus ik hoop dat het niet te snel écht koud gaat worden ![]()