![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee die heeft Breadfan nu, de Golf 3 is naar Wimpel 91 en ik rij nu de kever van Wimpel91 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die kever zie ik elke dag wel bij je voor de deur staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik kan met de fiets naar m'n werk. Maar wél laten staan hé ![]() Woon je bij me in de buurt dan of is dat op de route naar jouw werk.
|
||||
|
||||
![]() Ik woon vlakbij het oude polaroid. Als ik naar m´n werk moet kom ik wel bij je voor langs!
|
|
||||
|
||||
![]() Moet dat nou hier?? Get a room..
![]() Mijn collega belde gisteravond en het blok zit weer in elkaar.. Gelukkig niks geks tegen gekomen.. Hopelijk krijg ik hem van de week weer terug..!! Ben echt benieuwd hoe het blokje straks loopt.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha sorry voor de offtopic ![]() Mooi dat ie weer goed loopt... ik ben benieuwd !
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! De einser is weer thuis
![]() Vanochtend stond de einser al op de parkeerplaats bij mijn werk, collega kon het niet laten om toch nog even een proefrit te maken ![]() ![]() Hij loopt nu echt heel mooi, zowel op benzine als lpg. Morgen zal ik hem eerst is even in bad doen.. En dan nog even een paar km`s maken voordat hij de schuur in gaat voor de winter! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, nu houden zo !!
|
||||
|
||||
![]() Update..!!
Voor 22 december moet de golf nog voor de APK.. dat is nog het laatste voor dit jaar en dan gaat hij lekker warm de schuur in :lol: Verder heb ik heel wat stickers bij elkaar gezocht en gesprokeld, die komen nog op de ramen van de achterportieren. En ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar "hubcap clips" dat zijn de de clipjes om de originele golf1 doppen op de stalen velgen te kunnen monteren. Klikker de klik Als iemand wat weet, pb dan even oke?? Thanks alvast! Zal nog wat foto`s maken voordat hij de schuur in gaat :tu:
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jeeeeeeeeeeeej..!!! ![]() ![]() Gisteren in een keer door de APK..!! Er mankeerde helemaal niks..!! ![]() Zal snel nog ff een paar plaatjes schieten van de golf..!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
What he said. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha.. Thanks..
![]() Iig klaar voor een nieuw jaar vol meetings ![]()
|
||||
|
||||
![]() Na lang zoeken kon ik nog steeds geen claxon-dop vinden voor mijn sportstuur, ben ik toch maar aan de knutsel gegaan.
Beetje buigen en lijmen.. en tadaaa sportstuur voor de einser ![]() ![]() Niet te modern of tuning.. vind ik zelf ![]() Morgen maar weer even erin zetten.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Cool, mooi project.
Als ik straks klaar ben met de laswerkzaamheden aan mijn golf cabriolet, dan mag je die van mij ook wel komen rollen (wordt ook wit). Kom redelijk bij jou uit de buurt geloof ik (Hellendoorn), mag ik vragen waar je de verf vandaan hebt? |
|
||||
|
||||
![]() He he.. Eindelijk weer eens een update!
Heb eindelijk goeie clipjes gevonden om de chrome doppen te kunnen monteren en dit is het resultaat.. ![]() ![]() Van.. ![]() Naar.. ![]() Dit is de de link waar ik ze besteld heb.. Klammern.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat een stuk beter!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Staat hem goed
![]() ![]() |