![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
op de terugweg zou ik dan bij je aankomen,moet tot 5 uur werken en voor 6en bij die knakker staan....weet sowieso niet of dat gaat lukken,hoop dat de forenzen de linkerbaan een beetje voor me vrij houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() net de porsches opgehaald en even bij richard aangeweest,foto's van de porsche's komen morgen,ben iets te lang bij richard blijven plakken dus geen foto's kunnen maken
![]() ga ze morgen meteen even passen,of iig een poging doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() heb ze net even gepast,zoals verwacht past het voor geen meter ![]() had een set adapters van 2x20 en 2x25mm,de 25mm komen nu voorop en achter komt 40mm,die zullen door VDBWorks gemaakt worden.dan staan de wielen voor ongeveer 0.5cm buiten de kassen,achter 1cm.heb in de haast geen foto van het passen gemaakt,maar ik vind ze er zelf heel vet onder staan. volgende week gaat ie richting de lasser om alle krokantigheid aan te pakken,daarna strakmaken en een nieuwe laag marsrood erop.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 13-03-2010 at 22:35. |
|
||||
|
||||
![]() Passen die borbets niet dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet echt mijn smaak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig kerel, leuke velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx ![]()
|
||||
|
||||
![]() trekhaak verwijderd,ziet er ineens veel beter uit
![]() ![]() logoset kompleet; ![]() en het 'audi sport' logo op het dash geplakt,daar zaten 2 schroefgaatjes in; ![]() heb ook een nieuwe universele rvs einddemper besteld,wat er nou onder zit lekt aan alle kanten dus een nieuwe middenpijp besteld en een rvs einddemper. kan dat er meteen onder als ie z'n nieuwe jas aanheeft. van de week een begin maken met strippen ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 15-03-2010 at 17:57. |
|
||||
|
||||
![]() dacht dat je dat spuiten veel later zou doen, maar bij jou loopt volgens mij alles sneller dan gepland
![]() ben heel benieuwd hoe die porkers gaan staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb te weinig geduld om met een auto rond te blijven rijden die niet knap is.... wil dit seizoen nog wel een beetje knap voor de dag komen als het effe kan. ga nou al 2 seizoenen achter elkaar de meetings af met halfgebakken zooi ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha kan het begrijpen, wil dit jaar ook nog wel wat meetings doen met mn dieseltje ipv de rat.
hoewel ik ook nog wel een keer met de rat ga denk ik, die maakt in de rat categorie misschien nog wel kans op een prijsje ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker een x met de rat gaan,en dan niet zeggen dat je komt en naast je vriendin kruipen he
![]() met de rat vond ik nog wel lachen eigenlijk,jaar daarvoor reed ik nog een ibiza met tjoening voorbumper en S8 wielen ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat audi sport logo had ik ook wel met je geruild voor 2 parkertjes hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij nog zo'n logo dan?krijg je van mij 2 parkertjes ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() weer wat nieuws bedacht,heb net 2 kuipen en set sparco 3punts gordels gekocht.
it's gonna be racelook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gerben,
dit zijn toch allemaal smoesjes om maar niet aan je turbo project te hoeven werken toch?? ![]() ![]() Serieus; gave bak zo'n audi. Heb je de carb al gefixt?
|
||||
|
||||
![]() zie je, had het logo maar aan mij gegeven dan kreeg je niet zo van die ideën
![]() ![]() zal wel een kooi op maat worden dan denk ik of zijn die leverbaar?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
carb is al gefixed ja,ding loopt als een tiet nou ![]() en die racer komt heus wel af voor W'see 2011,don't worry... @frank,ik laat bij de machine fabriek even een buis buigen en de rest bak ik er zelf aan.halve kooi dus ![]() achterbank maak ik van bekleed mdf,kan daar mooi m'n sub onzichtbaar in weggewerkt worden... (heb het al helemaal in m'n hoofd zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() net met een maat de plannen besproken,die heeft een eigen lasbedrijfje.
hij zal de kooi voor me fixen ![]() alleen nog even kijken waar ik de achterkant mee bekleed.
|
||||
|
||||
![]() matthijs ( golf 3 freak) heeft nog wel kunstalcantara op het werk op de rol..