![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanx voor je reactie John!
![]() Vloermatten moeten er inderdaad nog in, als de windgeleiders binnen zijn koop ik waarschijnlijk daar een mattensetje! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Onlangs heb ik mijn Treser heckblende binnen gekregen, van dichtbij is het een beetje carbon-look, althans; zo lijkt het!
![]() @ Hans: Hij valt zelfs niet grijs uit, hij is gewoon zwart! Met 't patroontje lijkt het dus een beetje op carbon... ![]() Dus; één deze dagen waarschijnlijk de heckblende monteren, over 5 dagen de Golf APK laten keuren en daarna zal de schroefset wel mijn kant op komen waarschijnlijk! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mensen, mijn Treser heckblende is een uurtje geleden meteen gemonteerd door m'n vader!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als Daimy de ontdekking niet gedaan had dat ze er nog enkele hadden bij VPC Autosport, had ik nu nog druk aan 't zoeken geweest... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zou een setje geheel zwarte achterlichten niet mooier staan?
(heb een setje liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn dat ik kon helpen! Heckblende staat echt mooi ![]() Inderdaad misschien nog een setje zwarte achterlichten monteren?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties!
![]() Wat betreft de achterlichten, ik hou het nog even in gedachten! ![]() Ik ben nog helemaal niet uitgekeken op de GTi achterlichten! ![]()
|
||||
|
||||
![]() begin het steeds meer zonde te vinden dat die pijp er zo belabberd onder hangt.....
treser is gaaf,wel de lichten zwart idd.
|
|||
|
|||
![]() Ik weet het, als de Golf over 4 dagen wordt gekeurd, hebben we 't erover of die pijp echt niet anders kan... dat vindt m'n vader ook!
![]() @ jetta mk1 '82 : Ik heb wat foto's bekeken van Treser, heb je toevallig een foto van de set die je nog hebt liggen? Mag ook via PM, mag je er meteen bij zetten wat je ervoor vraagt! ![]() Zijn het originele Treser achterlichten? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb het je al eerder gezegd he ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja, inderdaad...
![]() Ik weet ook nog niet wat ik doe hoor... nog maar even over nadenken, aan de ene kant denk ik wel dat het mooi is, maar wordt het niet té zwart? ![]()
>> '91 Volkswagen Golf II 1.3i CL ''GTI - look'' Last edited by lowrider23 : 11-08-2012 at 15:15. |
|
|||
|
|||
![]() ik zeg da nie zomar eeh!!watanders!!
|
|||
|
|||
![]() Haha, ja, inderdaad...
![]() We zien nog wel, woensdag de auto laten keuren, kijken of er nog dingen aan mankeren! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanavond heeft pap de Golf gewassen, ook de velgranden schoongemaakt, en de harten schoongemaakt met een borsteltje die goed tussen de spaken kan komen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die staat er echt goed bij
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt, doet me heel goed om te horen!
![]() Ik moet ook wel zeggen dat de lak nog in goede en mooie staat is! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ghehe, goed bezig! Deze zal je nooit verlaten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hahaha, dat is een feit! Ze is me trouwer dan m'n ''vorige'' vriendin...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is een knappe GTI onderlip niks voor de golf? dat is eigenlijk het enige wat er 'mist' in het plaatje.
|
|||
|
|||
![]() ik volg dit topic alweer een tijdje maar jemig hey wat maken jullie er een werk van, geweldig om te zien hoe het project verloopt. Wordt een hoop energie ingestoken maar sjongejonguh wat krijg je er veel voor terug
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tim_ j :
Wel, dat waren eerst de plannen ook wel, maar de huidige oogt in het echt ook erg mooi... Ik denk dat met deze onderlip de kans op beschadigen ook minder groot is, straks met de verlaging! Maar wie weet dat er ooit een dikke lip onder komt, de kans zit er natuurlijk wel een keer in... ![]() yougottamove : Wow, wát een enthousiasme!! ![]() ![]() Ik heb het inderdaad getroffen dat mijn vader zoveel kan, dit komt weer door zijn jarenlange ervaring, hé! Hij steekt er inderdaad ook veel energie en tijd in... hij werkt dingen ook perfect af, neem nou de deuk die in het linkervoorscherm zat! Het was een flink lelijke deuk / beschadiging, maar je ziet er niks meer van...! ![]() Ik sta er dus ook iedere keer weer van te kijken hoe goed de Golf eruit ziet! ![]() Blijft dit project gerust volgen, want ''af'' zal de Golf immers nooit zijn! ![]()