![]() |
|
||||
|
||||
![]() In Oosterhout, vlakbij het centrum geparkeerd bij een huis vlakbij het centrum.. een witte Golf 1 op Ronal Turbo.
Ik dacht eerst Wildeknak maar deze had kleine achterlichten, zag er zo op het oog wel goed uit moet ik zeggen!
|
|||
|
|||
![]() Erik M gespot,, althans zijn auto dan, was op cursus bij Pon,,
Cabbie met Rs en DE hella achterlichten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt! die hella achterlampen zitten er net in, net zoals de vette deuk in mn voorscherm ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zie iedere dag een rode golf2 met white walls staan in boven leeuwen.
Om precies te zijn in de Tesstraat vlakbij de meubelfabriek. Is het misschien iemand van hier?? gr bart |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in kippenstad op zijn werk, ontiegelijk lage en bijna zwarte caddy 1 en later hij zelf ook nog: Big Ron!
vorige week zondag in Arnhem thv de roompotstraat nog een beige Golf 1 G60 gespot, erg mooi ding! |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag kwart voor 3
(donker) Blauwe VW Scirocco mk1 in warffum
|
|||
|
|||
![]() Vandaag gespot op de parkeerplaats bij het Noorder Dierenpark, witte Editon30.
Ik meen de auto van Roy. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() gister de donkerrode kever uit burgum bij rotonde welkoop in leeuwarden. Had em van de week ook al zien staan vlakbij het NHL. Dikke wagen
wij reden in zwarte polo 9n met schmidts |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond kwart voor 2, een zwarte bora. verlaagd dikke glimmende velgen er onder en een embleemloze grille. Was op de weg bij grijpskerk
|
||||
|
||||
![]() Vanavond bij de Griek in duitsland rond 20.00 uur, een Golf Variant metvento front en winterbandjes. Was iemand van subdubbers.Stond mooi lang de jetta van mij
|
||||
|
||||
![]() de griek in Goch? die's geweldig..
|
|||
|
|||
![]() Ebut in de witte Jetta ..met muts
![]() in het o zo mooie zonnige Veenwouden |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaaa DIE griek ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stimmt! Op weg naar een abrupt afgelopen concert van Volbeat in de 013 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanaf de parkeergarage naast de 013 [Tivoli], te Tilburg, tot aan de afslag Oss [e.d] achter een matzwarte Jetta mk2 van VW Team Brabant aan gereden. We hebben elkaar nog even gegroet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zaterdagochtend in Buitenpost: Een rode jetta Mk2 4-deurs, flink verlaagd icm ATS Cup wielen. Hij draaide in de vieze regenbui net de hoofdweg op.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n unirood? Die komt als het goed is uit Noardburgum. Zit hier ook op het forum volgens mij, maar weet zo zijn username even niet.
|
||||
|
||||
![]() jep, tornadorode jetta.
|
||||
|
||||
![]() Auke!