![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij hulsen turbo tuning besteld. Dat alu blokje zat er gewoon bij. Staat ook gewoon een vw logo op. En bij het mechanisme zelf zijn de nummers op het rubber eraf gefreesd. |
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag middag vrij genomen en toch maar begonnen met het oude blok uit te bouwen. Onder tussen rijd die ook alweer. Heb alleen geen foto's gemaakt vandaag. Hier nog een paar van vrijdag.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gelijk maar de baksteun vervangen voor een harder exemplaar. en toen begonnen met het blok erin bouwen en aansluiten. Zal morgen een foto maken hoe het er nu bij staat.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha tim:P duurde nog wel ff toch :P
vetvetvet zit nu alweer in elkaar dan ofwa haha grtsss |
|
|||
|
|||
![]() Ha tim ziet er netjes uit hoor nog een oplossing gevonden voor je koppelingskabel of ben je nog naar mmvw geweest?
|
||||
|
||||
![]() het ging allemaal wat sneller als gepland. auto rijd al. koppelingskabel zit er al op. Had ff snel een beugeltje gemaakt. Maar moet hier nog iets anders voor maken.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat heb je snel gefixt! Rijdt goed zeker met 150pk in een MKII?
|
|||
|
|||
![]() Hij heb al met 190pk gereden :p dus ben benieuwd...
|
|
||||
|
||||
![]() op de foto ziet het er een beetje grauw uit maar in het echt ziet het er een stuk netter uit. Moet zeggen dat het wel wennen is. Vr6 rijd toch wel wat soepeler en begint toch wat sneller tot leven te komen. Maar de abf is juist boven in veel sterker. Gaat als een malle van de 4000 tot 7200 toeren.
Had in de golf 3 met alleen een supersprint spruitstuk al 163 pk. Katalysator is nu weg en een groep a uitlaat van simons en een chip zit erin. |
|
|||
|
|||
![]() Dus 175 pk's ongeveer. Zal wel lekker gaan op 800 kg
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of die 175 pk geeft weet ik niet maar het voelt wel heel goed aan. 800 kg ga ik ook niet redden. Denkt rond de 950. Maar rijd wel echt super, alleen goed opletten met de begrenzer die komt er nogal hard in |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, nog foto's van de complete auto?
|
|
||||
|
||||
![]() nice.......
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit zo!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
auto ziet er nog behoorlijk orgineel uit. Zit net een kw variant 2 schroefset onder en andere velgen. Schroefset gaat later nog een stuk zakken. Maar moet binnenkort naar de rdw voor de omkeuring ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag zijn ook me nieuwe bandjes binnengekomen. Heb gekozen voor uniroal rain sport 2 in de maat 195/45/15. En deze komen op me oz superleggera's
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Tim, mooie sleeper zo. Binnenkort eens een sprintje tegen een 3.0 VR6 Golf 2?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Timtim je ga als een sPeer wanneer doen we weer sprintjes regelen ik dit weekend auto keuren... Dus vanaf volgende week weer parraat
|