![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aankomende week even nieuwe APK
Lachen als je over de weg rijdt met zo'n kale bak... What's up, you know what i mean ![]()
|
||||
|
||||
![]() Word vast wat.
Maar wat zit er in het vooronder dan? Ik heb hetzelf ook gehad de velg zo dicht op de remschijf en er kan waarschijnlijk niks mee gebeuren maar het er geen lekker gevoel bij. Keep it up
|
||||
|
||||
![]() G60
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() klaar voor vertrek, zelf afschuren en primeren opgegeven en mag de spuiter doen :p
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto's zeggen meer dan 1000 woorden....
![]() ![]() ![]() Last edited by golfmk1abf : 10-07-2012 at 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() nieuw achterpaneel orgineel vw natuurlijk (kleine achterlichten) en nieuw frontpaneel inclusief balk
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() even nog het een en ander weg slijpen (onder andere het sleep oog achter)
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() daar gaat ie, en natuurlijk even uitleggen wat de wensen zijn... ik wens hem veel succes, ik ga dagelijks langs om te oordelen heb ik gemeld en eventuele aanpassingen door te geven ivm nieuwe aankopen ... plan: gaten dicht maken, roest aanpakken en dan binnen, buiten, onder boven enz spuiten. ooit......
|
||||
|
||||
![]() Vraag:
Ik wil van een hoop rommel af, om te beginnen de injectie en vervangen voor Cabs. Nu zit ik wel te kijken met de lucht massa meter in de " oude" luchtfilter. Wat te doen??? Vr Gr. Stefan
![]() ![]() ![]() Last edited by golfmk1abf : 09-07-2012 at 20:51. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand een idee?
Vr Gr. Stefan
|
||||
|
||||
![]() ik heb ideeen zat,maar ik begrijp je vraag niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() deze sensor op de foto bedoel ik... ik zie ook dat er een zit bij het gas mechanisme maar volgens mij komt die te vervallen... (of niet???) vr gr Stefan
|
||||
|
||||
![]() Je hele injectie kan overboord als je carburateurs gaat plaatsen.
Originele ontsteking kun je ook beter vervangen door een simpeler exemplaar. |
|
||||
|
||||
![]() tevens iemand een goed idee om deze schoon te krijgen?
![]() ![]() vr gr Stefan
|
||||
|
||||
![]() Wat voor aparte ontsteking?
Betekend dat, dat ik de comuter er ook kan uitwerken? Vr Gr. Stefan
|
||||
|
||||
![]() Om je rempompe proper te krijgen
met staalborstel erop en spuiten ![]() wel alle gaten afdekken en je rubbers afhalen (logisch maarja) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit...
Iemand nog een nieuw reservoirtje liggen? Deze is kapot zie ik..... Vr Gr. Stefan
|
||||
|
||||
![]() Reservoir kan je met wat kracht er uit trekken, heb deze vorige week ook proper gemaakt. Ik had alleen 'vlekjes' op het reservoir. Met remmenreiniger en een doek kom je al een heel eind verder.
|