![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() heheh betaal 5 euro per maand voor de oude pontiac (tja geen vw)
en zodra hij is bijgespoten en ik hem laat taxeren dan is hij all risk verzekerd voor +/-15 euro per maand....... best handig die oldtimer verzekeringen
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() Niet te geloven jullie verzekering tarieven,ik heb in belgie moeten zoeken en zagen om mijn verzekering te doen zakken.
De mijne is van 84 en betaalde eerst 400 en een beetje euro's,terwijl ik ook een moto en nog een auto bij de zelfde verzekeraar had. Na wat zoeken had ik iemand gevonden die mijn moto voor200 euro de golf voor 200euro en mijn c3 was iets van een 350 euro wilde verzekeren. Afgedrukt en richting verzekeraar,hij kreeg alle kleuren,en dan kon het opeens bij hem ook? nu ja ik heb alles bij hem gelaten en heb nu de zelfde tarieven. Voor de belgen even adres meegeven waar ik die tarieven gekregen heb WWW.erardverzekeringen.be maar zo goedkoop als in nederland hebben wij helaas niet. |
|
||||
|
||||
![]() Bij Centreel Beheer krijg ik collectiviteitskorting omdat ik een bijbaantje heb in een supermarkt. Daar krijg je bijna alles verzekerd en de prijzen vallen reuze mee.
|