![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() en nee... eerlijk is eerlijk je bouwt hem voor dat geld niet om naar een 4drs syncro VR6 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die Golf Syncro van eBay:
Kleur is: LA6B Lidogrün. http://www.vr6forum.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=47&t=8222 Moet je wel eerst aanmelden voor de foto's. ![]() Last edited by Rick : 12-08-2012 at 20:42. |
|
||||
|
||||
![]() Geweldige kleur.
En idd. met de juiste verlaging en nice set of wheels, kan het een mooie combinatie worden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
al leg je 'm helemaal plat en zet je er 17" BBS RS onder, de kleur blijft een schijtkleur ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ieder zijn smaak en mening. ik ben van mening dat je er zeker iets moois van kunt maken ![]() mvg sjaak |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens Sjaak, maar goed ook anders reed iedereen dezelfde Golf etc. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wel jammer van het kleurverschil op de rechterdeur...
|
||||
|
||||
![]() en de deuk in de rechter dorpel..
|
|||
|
|||
![]() Hij staat nog steeds te koop bij Reinders.
|
||||
|
||||
![]() ALS ik de plek zou ik um wel willen hebben en dan gewoon lekker warm in de garage laten staan en idd verlagen met een leuk wiel en dan bv alleen voor speciale meets zoals mivw ed naar buiten halen
|
|||
|
|||
![]() Morgen eens een kijkje wagen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Houd ons op de hoogte.
|
|||
|
|||
![]() Zojuist wezen kijken, ziet er in eerste instantie netjes uit.
Deur is idd een andere kleur, maar ze hadden hem tactisch neer gezet zodat je dat niet kon zien. Dorpel zat idd wat in elkaar en de wielkast rechtsachter zaten ook wat deukjes in.. Conclusie, ik heb hem laten staan aangezien ik mij ga ergeren aan die schade en zo weer 750 Ã* 1000 euro kwijt ben om alles weer netjes te laten repareren. |
|
|||
|
|||
![]() Dat valt dan wel tegen.
|
||||
|
||||
![]() Schade is te maken.. was er verder geen onderhandelingsruimte? Golf zit 'em waarschijnlijk niet op de rug maar uiteindelijk heeft-ie hem om te verkopen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Schade is idd te maken. Maar heb liever een auto zonder schade.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat is hem idd.
Kan je ook vanaf een Iphone foto's uploaden hier? Heb ook nog 3 fototjes gemaakt van de ''schade''.. Edit: ![]() ![]() ![]() Last edited by JaapL. : 22-08-2012 at 19:52. |