![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check onze facebook
|
|
||||
|
||||
![]() Facebook is voor veel mensen ontoegankelijk; zelfs als ik ingelogd ben kan ik vele albums toch nog niet bekijken. En deze site dreigt - net als vele andere - een linkenpagina naar facebook te worden, dat lijkt me ook geen goede ontwikkeling...
|
|
||||
|
||||
![]() Bovendien zijn FB pics gewoon linkbaar dus het is een kleine moeite.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even op de facebook pagina gekeken, maar ik kan weinig vinden...
Of zijn er nog maar 2 leden? Dan heb ik wel alle foto's gevonden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We zijn hard bezig om een site te maken dus die zal dit jaar nog op het web te vinden zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou we zijn eigelijk pas net begonnen om leden te werven. Er zijn nu maar een handje vol leden dat klopt ![]() Vandaar dat we dus ook mensen zoeken die het leuk vinden om bij onze club te komen. |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn al mensen die zich hebben aangemeld uit noordholland e.o dus binnekort staan er foto`s van hun auto bij leden van VW Power NoordHolland op facebook.
|
|
||||
|
||||
![]() Dus wil je meer weten stuur me dan hier op volksforum een berichtje.
|
|
||||
|
||||
![]() We hebben er weer twee leden bij maar er kan nog meer bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat de goeie kant op we zitten nu rond de tien leden maar er kan natuurlijk nog meer bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben een tijdje geleden in Haarlem gaan wonen.
Maar aangezien ik in een appartement woon staat mijn VW nog altijd bij mijn ouders in de garage in Brabant ![]() ![]() Heb trouwens wel beschikking over vcds en elsa mocht iemand het een keer nodig hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Top je bent zeker welkom
A.s Zaterdag hebben we zelf een meeting in zaandam zou leuk zijn als je langs komt. |
|
||||
|
||||
![]() Zaandam, daar is mijn auto vaak geweest
![]() Mijn vriendin heeft 'm een tijdje gebruikt voor haar stage daar. Kort daarop is de gti uit elkaar gegaan voor de ombouw ![]() Projectpage; http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=103568 Als m'n auto binnenkort klaar is kom ik zeker eens langs! Lijkt me top! Btw: ik reageerde net op de fb pagina over die luchtinlaten :P Weet jij misschien waar ik deze kan vinden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok nou leuk als je een keer komt lijkt me gezellig ![]() Mischien ff een topic aanmaken in mk3 zijn hier vast wel mensen die het zeker weten te vinden. |
|
||||
|
||||
![]() Mag ik er ook bij.
|
||||
|
||||
![]() De club is aan het groeien en dat is mooi maar er mogen natuurlijk nog steeds meer leden bij.
Dus woon je in noord holland en lijkt het je wat om bij ons aan te sluiten stuur dan een berichtje. |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe leden mogen zich nog steeds aanmelden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je mag je nog steeds aanmelden
![]() |