![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog even de dubbele ruitenwissers erop en de rood / zwarte hellas dan is hij 100% origineel, en de oranje knippers.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() doe mij dat gebakje op die atsjes maar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wauw Domi....Mie jaloers! Ziet er gaaf uit....Vond die 1 al zo super, maar zo'n 2 G60 blijft ook geil...En alletwee ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wissers liggen in het hok hier en de rood/zwarte hella's zijn onderweg ![]() ![]() ![]() Ik heb de wissers erbij gekregen net als de gril met bies en dubbele lampen. Ook het originele stuur met leer omkleed lag ook in de kofferbak ![]() Komt allemaal goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Netjes dan! Dan weet je dat de vorige eigenaar er zuinig op was!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De MK1 blijft toch echt mijn favo hoor, Opzich heb ik niks met golf 2. Alleen vind ik de WOB, en de edition bleu, en de edition one, en de golf g60 en de golf RALLYE g60 ![]() Ik was ok een beetje bezig met een rallye maar dat lag net even teVEEL boven mijn budget :biggrin: Dus deze maar gedaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dus binnenkort komt in deze g60 een ander front?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Domi: Rally front? of wel gewoon rond?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is zeker. er zijn rekeningen bij waar je van achterover valt hoor. Voorbeeldje: Datum 21-1-2000 Nieuwe katalysator €1125,- ex korting ![]() Nieuwe einddemper €600,30 ex korting ![]() tussendemper €785,- ex korting ![]() En dat zijn nog maar een paar van de vele rekeningen van reperaties en vervangen delen. Dus vorige eigenaar en ook die daarvoor zijn heel zuinig geweest op de g60. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb idd een compleet rallyefront hier liggen ![]() wat denk jezelf dat er komt (blijft) ??? :biggrin: Natuurlijk.......................rond. ![]() Last edited by Domi : 08-05-2005 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]() mooi! veel plezier dur mee
|
||||
|
||||
![]() Zooo fijne kar hoor Domi! Vond de 1 ook altijd al super maar dit is ook wel een erg stoere wagen. Alles helemaal origineel is ook mooi
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is mooi Domi!
![]()
|
|||
|
|||
![]() gefeliciteerd!!!
|
|
||||
|
||||
![]() top man
ziet er zeer mooi uit lijkt mij ook wel leuk voor "erbij" |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die zijn idd wat grijzig ![]() En laat ik de type 1 dan ook maar es weer een frisse neus geven ![]() Die staat doordeweeks stil in de garage he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van harte kerel.... die combinatie is zekers stoer.....
|
|||
|
|||
![]() @ tokkelboer,
Thanks, Ik doe mijn best om hem superr origineel te maken. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er super uit. Orgineel zijn ze het lekkerste!
|