![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet veel van sigaretten maar van die 2 heb ik nog nooooit gehoord... het lekkerste is John Player "Special Black" ...groot voordeel daarvan is dat ze maar op 2 plaatsten in zoetermeer worden verkocht en wel zo weinig dat pakjes de komende 2/3 maanden nog 3.30 zijn
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
uuuh ligt er aan hoe je het bedoeld?! deze roker iig wel |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik doe toch aan sport. Power training, kayakken, 100 meter platliggen... |
|
||||
|
||||
![]() lol, volgens mij ben ik de enige hier die gestopt is op de dag van de prijsverhoging
![]() nou ja.... ben niet helemaal gestopt... had nog 1.5 pakje liggen,. en heb er hier en daar nog wel een paar gerookt... net als Marc eigenlijk, grof aan het minderen... van een 25 pakje per dag naar 3 eergister en 2 gister.... vandaag wel weer 2 dus geen verbetering...
|
||||
|
||||
![]() Ik was ook al voor die tijd gestopt maar heb er de laatste paar dagen toch weer een paar gerookt... maar nu het feestweekend voorbij is zet ik mijn stopactie weer voort
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() en ja hoor, hier zijn ze ook verhoogd. 4.45 pleuro voor een pakje van 25.... KLOOTZAKKEN
![]()
|
||||
|
||||
![]() kep in januari 7 peuken gerookt ofzo en ik koop al niet meer, gaat dus goed.
|