Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 08-10-2012, 06:50
M1974 M1974 is offline
VW Addict

Dit soort oude rubbers worden er niet beter van als je ze erin en eruit haalt. Vaak zijn ze toch al droog en als je ze er dan al heel uitkrijgt, moet je ook nog maar hopen dat je ze er weer heel in krijgt.
Als je ze wilt hergebruiken zou ik ze eerder goed afplakken of met een houten malletje beschermen voor het stralen. Daarna gewoon spuiten met de rubbers erin. Een beetje verf op het rubber kan geen kwaad.

Maar 80 euro is toch niet zo gek veel voor een student. Met de huidige bier en shoarma prijzen ga je gewoon een avondje niet stappen.
Reply With Quote
Old 08-10-2012, 18:08
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur

Haha, €80 pet stuk is me teveel en ja ik heb besloten om het af te schermen en zo te laten. Zal voor mij op dit moment het beste uitkomen.

Om even terug te komen op de fusees. Vandaag een asje gedraaid van 63.3mm, zodat het juist op de buitenging van het lager ging. Kwam bij 45bar al gewoon los dus dat ging goed. Welnaaf had ik nog geen tijd voor, maar tenzij iemand een betere oplossing heeft dat warmstoken..
Reply With Quote
Old 09-10-2012, 11:05
dakeraf dakeraf is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Haha, €80 pet stuk is me teveel en ja ik heb besloten om het af te schermen en zo te laten. Zal voor mij op dit moment het beste uitkomen.

Om even terug te komen op de fusees. Vandaag een asje gedraaid van 63.3mm, zodat het juist op de buitenging van het lager ging. Kwam bij 45bar al gewoon los dus dat ging goed. Welnaaf had ik nog geen tijd voor, maar tenzij iemand een betere oplossing heeft dat warmstoken..

http://www.bolku-tuning.nl/product_...roducts_id=1518
38 euro per stuk
Reply With Quote
Old 09-10-2012, 22:56
dakeraf dakeraf is offline
Forum Regular

http://link.marktplaats.nl/603685401

hier een link naar wiellagers
Reply With Quote
Reply

Posting Rules