![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tuurlijk...zo leuk om Ferry een beetje op te naaien haha...hij gaat altyd lekker overal op in
![]() |
|
|||
|
|||
![]() als je naar het dak kijkt is de mijne lager maar het blijkt gezichtsbedrog haha
![]() Boeit verder ook niks...ben er blij mee hoe die er nu bij staat en daar gaat het om!! |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks!!!ik laat ze deze kleur denk ik
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo staat hij er nu bij
![]() voor het mooie zou hij eigenlijk nog +/- 2 cmomlaag moeten, dan vallen de wielen mooi in de wielkassen... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik vind die NL sticker trouwens echt niet mooi...maar kan hem er helaas niet af halen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke velgen onder mijn ex jetta
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met föhn opwarmen zodat de lijm loslaat en dan voorzichtig verwijderen. Daarna restlijm verwijderen en achterklep polijsten. En klaar is Ellen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou er mist een stukje van de sticker en daar zit roest,dat wordt denk ik nooit meer mooi..
|
|
||||
|
||||
![]() Als je hem laat zitten roest het net zo goed verder, ik zou hem gewoon eraf halen.
|
|
|||
|
|||
![]() haha ja daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk!!
maar ben zo bang dat het straks een lelijke plek wordt als ik de sticker weghaal die veel meer opvalt dan als ik de sticker wel laat zitten! |
|
||||
|
||||
![]() sticker eraf halen, ontroesten, filler(tin), schuren, spuitbusje erover en klaar.. denk dat je voor +/- 100,- klaar bent...
![]() verder leuk bakkie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geinig die oude GL trim op de ramen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja sjiek he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Achterwisser plat!
![]() Mooie eindpijp erop en klaarrrrr ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en anders eraf halen, roest bijwerken en andere sticker van Stickerdump eroverheen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is altyd nog een optie natuurlijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er is inmiddels een hoop aan gebeurd,zal het hieronder even opsommen:
-carburateur afgesteld -wiellagers achter en linksvoor vervangen -Distributieset+waterpomp vervangen -koelvloeistof vervangen -remcilinders vervangen (waren lek) -stuurstang vervangen -remvloeistof vervangen -nieuwe remschijven en blokken -schakelmechanisme gereviseerd( moet nog een keer gebeuren, hij gaat vaak moeilijk in zijn 1) -schroefset gemonteerd -krukaspoelie vervangen in de toekomst zal de koppeling nog moeten worden vervangen en er zal een nieuwe hemel in moeten, hebben de huidige hemel gelijmd maar door een vochtprobleem heeft deze helaas weer losgelaten! er moet nog een nieuw stuur op (toeter doet het nu niet) en de schakelpookhoes moet vervangen worden. De velgen moeten nog worden opgeknapt, verder is hij aardig af! huidige staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() samen met zijn broertje ![]() ![]() ![]() ben benieuwd wat jullie ervan vinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi bakkie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee, jij hebt geen rechten gevraagd om mijn gezicht op je foto's te behouden, blurren of betalen :p
|