![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn pa is ook zo'n anti verlagingsfreak. Als ik 'm op de kast wil krijgen hoef ik alleen maar deze twee woorden te gebruiken in een zin: Bus verlagen.
Maar 't gaat d'r toch echt van komen. Geen gezicht zoals die van mij met z'n neus in de lucht staat!
|
||||
|
||||
![]() Echt een heel mooi buske !!!!!!!!
Zo zie je ze nog maar zelden. En dan nog een T2a panel ook .. very very nice. Enkel nog verlagen, en vette wielen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oskar, doe effe lekker normaal man. begrijp je dan niet dat de tekst overkomt alsof je de man verrot scheld. Denk voor je typt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze luchtinlaten zaten in bijna alle bestellers met een hoge tussenwand (dus tot het dak) maar natuurlijk is er ook wel weer een uitzondering dus daarom BIJNA en niet op ALLE
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt ook zelf even denken voor je hierop gaat reageren.... denk voor je iets interpreteert!
|
||||
|
||||
![]() Waar je je druk om maakt, Rico kan er toch om lachen ?
http://www.volksforum.com/forum/sho...99&postcount=11 @vwgolfI: Strakke bus, mooie aanschaf zo te zien ! We willen natuurlijk wel meer foto's zien na het weekend ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben tevroeg geweest met juige, t lijkt erop dat de verkoper geen moeite wil doen en de bus plaatselijk gaat verkopen (hij heb geen ervaring met export) maar hoop dat t goed komt....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zwaar chill dat hij komt!!!
Duurt zeker nog lang een week ![]() Dat is al wel aardig zeldzaam, zo'n mooi originele T2a panel!!!!
|
||||
|
||||
![]() @Rico,
VW zet die auto's niet zo hoog omdat ze dat mooi vinden. Dit is omdat de gemiddelde automobilist een stugge auto niet prettig vind rijden en er geen prijs op stelt dat hij of zij voorzichtig moet zijn bij stoepranden en drempels. Vooral bij een bus kan een beetje rijhoogte erg praktisch zijn. VW verkoopt of verkocht in ieder geval via Votex zelf ook verlagingssets. Bovendien word de auto er iets veiliger en zelfs iets zuiniger van. Je luchtweerstand word minder, de wegligging word beter. Met remmen duikt de auto minder waardoor het remmen stabieler word en de remweg iets korter. En het optrekken gaat ook directer doordat de auo niet eerst inveerd voor die wegrijd. Ik zeg verlagen. Mijn Pirelli Golf wou ik eerst ook 100% origineel houden. Maar nu gaat hij toch iets omlaag. Zo hoog is geen gezicht en bovendien rijd het niet prettig in d bocht. Omhoog kan altijd nog, de originele veren blijven bij de auto.
|
||||
|
||||
![]() @Bart, stoere bus!!! Echte Volksfamilie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi sprookje ![]() Maar ik denk behalve het duiken bij het remmen dat je van de rest helemaal niks merkt. Volgens mij kan je zelfs herder remmen als je auto naar voren duikt, dna krijg je meer druk op voorwielen, dus minder snel blokkeren, wat er weer voor zorgt dat je meer remdruk kan geven.
|
||||
|
||||
![]() Die druk op de voorwielen is er toch wel. Een verlaagde auto gaat zijn gewicht niet naar achteren verplaatsen met remmen ofzo. De carrosserie word wel naar voren gedrukt maar word met een stugger onderstel beter stil gehouden.
Als je schokbrekers naar verloop van tijd slapper worden en de carroserie steeds makkelijker beweegt zul je merken dat je remweg langer word.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 21-05-2005 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewichtsverdeling van de voor en achteras veranderd wel degelijk als je rem met meer of minder overhellen. (als je zelf naar voren leunt, dan wordt de druk toch ook kleiner op je hielen en op je tenen groter!!!)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank u, Dank u, weer iemand die voor mij opkomt, Allemaal Vrienden! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo, die zit, daar moet ik toch ff over nadenken voordat ik hier op reageer! :o |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, maar als je in de rug geduwd word en je houd je zelf overeind word de druk op je tenen ook groter.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hebben we het nog steeds over een t2? met de motor achterin dus achter de achteras??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit lees ik bij Lexus:
Als een metalen obstakel gedetecteerd wordt dat niet vermeden kan worden, spant het systeem vlak voor de aanrijding de gordels aan en genereert het de maximale remdruk (maar alleen als de bestuurder zijn voet al op het rempedaal heeft). Het PCS bemoeit zich ook met de afstelling van de schokdempers, door automatisch over te schakelen naar de sportstand, zodat het koetswerk minder gaat duiken en de vertraging geoptimaliseerd wordt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, meer over verlagen in het algemeen ![]() ![]()