![]() |
|
|||
|
|||
![]() 80-90 pk lijkt mij ook niet helemaal met een 1400 met standaard uitlaatspruitstuk alleen open uitlaat en verhoogde benzinedruk..
|
|
|||
|
|||
![]() wij hebben de auto zelf niet gemaakt, het was de bedoeling om de 2.0l uit mijn vento erin te leggen maar dat gaat niet meer door.
de gordels zijn wel speciaal brede en volgens mij ook fia gekeurd. het vermogen is door de vorige verkoper aan mij doorgegeven maar het zal toch weinig schelen hoor, loopt niet verkeerd ![]() maar het is in de rallycross niet het vermogen wat telt maar de afstelling van de ophanging. in de -1600 klasse rij je dan tussen de fiesta's en corsa'tjes dus die hebben ook niet al het vermogen van de wereld ![]() voor als eerste raceauto een race cursus mee te doen is het echt wel voldoende |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kun je mij ook een doosje van die pk's opsturen? 30pk winst haal je natuurlijk never met die mods.
|
|||
|
|||
![]() hoeveel heeft hij dan volgens jij met die aanpassingen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]() lijkt me wel heeeeeel weinig, dan snap ik niet dat iemand daar moeite voor gedaan heeft
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
fia keuring vervalt ook na 5 jaar he ( 10 jaar voor regionale wedstrijden) in rallycross is afstelling van ophanging belangrijk, maar de dempers die hier onder zitten gaan ook niet veel soeps zijn he... dan moet je al een proflex steken of zo om deftig materiaal te hebben (zit je rond de 4000 euro) vergis je niet tussen -1600klasse he hebben zelf rallycross gereden (VAS , dus niet alleen opendeurs) en zitten genoeg auto's tussen met +/- 200pk waaronder toyota 4age blokken 1600 met itb's , corsa's met massa's pk net als saxo's e.d.... |
|
|||
|
|||
![]() dan rij je ook weer met een ander budget........ als ik zie wat er verder nog te koop staat op 2dehands.be.
uit een fiesta 1300 cc haal je nooit 200 pk, zeker niet met zon laag budget voor opendeur rallycross. is gewoon leuke auto om mee te beginnen. vanaf nu alleen reageren bij SERIEUZE ntresse |