![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo vandaag nog verder gegaan aan de golf en hij is eindelijk klaar voor nu
-dorpels opnieuw getectileerd -achterscherm strak gemaakt en mat zwart gemaakt -gate in de bumper gemaakt voor wat extra koeling -auto helemaal gestript van binnen op me 2 voorstoele na Volgend weekend beginnen met de VR6 uit de jetta te trekken en dan maar de gti uit de golf en dan kunnen we weer verder hier nog wat foto's. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig!
|
|||
|
|||
![]() Thanks ik zit niet zo graag stil
![]()
|
|||
|
|||
![]() Effe weer een update :
GTI staat nu stil totdat de VR6 erin ligt en loopt ![]() 8v is zo goed als verkocht en een homokineet heeft het begeven vandaag dus tijd voor de motorwissel ![]() Zaterdag zal een update volgen met foto's hou jullie op de hoogte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Dat ik dit topic niet eerder gezien heb! Tof dat er toch steeds meer "geïnfecteerden" komen ![]() Men heeft het er idd altijd over dat de VR6-en zwaarder zijn in de neus maar goed... Als je van een originele auto het interieur eruit haalt en lichter maakt dan kun je dat ook niet onder de motorkap doen dus wort hij in verhouding ook zwaarder op de neus... Ik ga het meemaken, heb er bewust voor gekoze de 02A/02J bak te gebruiken en heb het hele systeem van intercooler en buizen niet meer dus zal wel meevallen. Gewoon aan wennen en weer ermee leren lezen en schrijven als bij de vorige motor. Ben er helemaal niet zo bang voor. Tof! Heb 'm gesubscribed ![]()
|
|||
|
|||
![]() rijd zelf samen met een maat een corrado vr6 op circuit...
geen probleem beetje wenne ![]() suc6 |
|
|||
|
|||
![]() Je kan wel eens wat over het hoofd zien Herm
![]() ik was allanger geinfecteerd met het ring virus alleen nu de knoop door gehad om er een ringtool van te maken ![]() Achja het zal beetje wenne zijn maarja dat is met alles ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tof! Keep up the good work, en posten he! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zal ik zeer zeker doen
![]() streef erna om zaterdag het blok erin te hebbe liggen moet lukke als je het mij vraagt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zoo komt weer een updatetje
![]() De gti is er bijna uit 2 slangen nog en de schakelstangen dan kan die eruit niet gek voor 3 uurtjes op het gemak sleutele haha Hoop morgen de VR6 erin te kunnen hangen. Zal zo ff paar foto's plaatsen
|
|||
|
|||
![]() Na een hoop ge godver en gedonder ligt die er eindelijk uit !!
heb zeker 10x heen en weer kunne rijde voor het juiste gereedschap en een karretje gemaakt waar ik het blok op kon leggen uurtje gelede heb ik hem er dan eindelijk uit gehaald De bedoeling was het subframe te late zitte maar aangezien de boutjes van de aandrijfassen hardstikke door gedraait waren toch maar alles eronder uit gehaald Dinsdag gaat de jetta uit elkaar en dan gelijk het blok in de golf leggen ![]() ![]() hier nog wat foto's om jullie happy te houde haha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Brand maar los ![]()
|
||||
|
||||
![]() 10x op- en neer gereden? Damn!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja had grootste gedeelte van me gereedschap mee naar huis genomen.... niet zo slimme actie maarja
|
|||
|
|||
![]() Vandaag zijn ze de 8v komen halen dus blokkie is al weg
![]() Ik heb vandaag het vr6 front gekrege motorkabelboom en klok tot 260. morgen avond ga ik beginne aan de opbouw ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Net een beetje vreemd nieuws gekregen.....
Ik heb vrijdag nog met de auto gereden heb hem rijdend weg gezet nu zijn ze vandaag het blok komen halen en heeft het ook al ingebouwd.. nu krijg ik net een sms dat het blok de koppakking eruit had liggen op de 4e cilinder en cilinderwand beschadigd is aan de 2e cilinder Ik heb nooit kvs verlies gehad dus dat klinkt mij een beetje vreemd in de oren ook heeft het blok altijd super gelopen
|
|||
|
|||
![]() Golf kan weer rolle
![]() subframe,remmen,aandrijfassen,stuurpomp en banden zitte er weer onder morgen weer lekker verder !! Wil hem deze week toch echt aan het lopen hebbe ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zoo weer een update
![]() VR6 uit de jetta getrokken vanmiddag ![]() ![]() vanavond gaat het blok naar de schuur waar ik de golf heb staan dus dan kan ik die er weer in gaan hangen ![]() hier nog wat foto's van hoe de golf erbij staat nu ![]() ![]() Naamstickers ook maar meteen geplakt :P ![]() Ook nog de klok uit elkaar gehaald wou toch weer rodewijzers ![]() ![]() En hier foto's van toen de vr6 eruit lag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Blok ligt in de golf slangen zijn al aangesloten enz
nu rest alleen nog de kabelboom en de pedalen voor de rest is de wagen klaar ![]() vandaag de bumperbalk nog aangepast zodat die gate in de bumper ook een functie hebben uitlaat eronder gehangen kabelschakeling eronder gezet en aangesloten brandstofleidingen erop en de ABS Kabelboom ingetaped en aangesloten Vanavond weer verder en morgen alles afmaken ![]() een weekje in de avonduren door werken heeft toch geholpen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Net nog ff compleet nieuwe slotenset besteld voor me golfje
![]() En nog een paar foto's van vandaag en gister ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier het uitlaatje wat er nu onderzit ( Lekker on opvallend ![]() ![]() ![]()
VW Golf mk3 G60 ringtool ![]() VW Golf mk3 VR6 ![]() Last edited by Jetta-GTI-16v : 10-01-2013 at 21:11. |