![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog wat foto's van de revisie
Alle uitlaat kleppen met geleiders vervangen , uiteraard ook de klepseals en kop licht gevlakt. ![]() ![]() ![]() Vandaag ook een doosje van de dealer gekregen ![]() ![]() 16v spanner en nieuw waterpompje ![]() Klepstoters en kettingspanner erin ![]() Nokken erin en dis riem erop ![]() ![]() ![]() S3 inlaat erop met injectoren en uitlaat spruitstuk nu weer wat deeltjes bestellen ![]() ![]() Sprinter intercooler , lijkt wel alsof die voor een mk1 gemaakt is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi werk weer dit word zekers goed aangepakt.
|
||||
|
||||
![]() echt netjes. Normaal moet je spanner toch rechts om aanspannen? Of is dit gedaan om meer ruimte te krijgen voor de motorsteun. Dik project
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij is toch rechtsom gespannen. zoals ik kan zien.
|
||||
|
||||
![]() De spanner is rechtsom gespannen , als ik de spanner linksom had gespannen had de riem meer richting de steun gegaan waardoor er geen ruimte meer is om hem in de steun te plaatsen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal weer netjes uit! Lekker fris blokje zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() de sleutel waarmee je de spanner verdraait moet je met de klok mee draaien. kijk maar op dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=nuBp85bzfnM en nu hou ik er over op haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu begrijp ik het je bent een YouTube monteur(is een grapje voordat het verkeerd word begrepen :P)
1. Het is een vaste spanner dus het maakt niet uit als die links of rechtsom word gedaan , je hebt ook automatische spanners die je zelf voor moet voor spannen deze hebben meestal een verplichte draai richting om te spannen. 2. Ik kom niet uit met mijn motorsteun zoals eerder vermeld. 3. No hard feelings ![]() Last edited by Gout : 09-03-2013 at 10:48. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() of sommige weten niet wat links en rechts is zonder een filmpje haha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier het verschil tussen links/rechtsom gespannen.
Rechtsom ![]() Linksom ![]() Op de foto lijkt het alsof die er tegen aan komt maar er zit een goede centimeter tussen vandaar dat elke mm gewenst was ![]() ![]() Weekend het blokje er wat netter bij gezet door wat dingen te spuiten ![]() Golf 4 gti versnellingsbak (02J) met g60 schakeltoren met Quaife sper diff ![]() Distributie kappen gemodificeerd voor de motorsteun. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er top uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() duidelijk dat je die paar mm goed kan gebruiken.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() plannen gewijzigd
|
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd! 20V-G75?
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() ![]()
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. Last edited by Pewi Vwteam : 19-03-2013 at 23:20. |
|
||||
|
||||
![]() Nee niet zo spannend een G60 met een paar kleine aanpassingen.............
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() 2 vriespluggen waren verrot omdat er een plaat achter het vliegwiel zit en er water in bleef staan.
Oude eruit getikt ![]() Nieuwe erin ![]() Nieuwe remleidingen gemonteerd ![]() Bodem vuil vrij gemaakt en achterbrug gedemonteerd en daarna in de tectiel gespoten ![]() Achterbrug van een cabrio gemonteerd ivm de stabi ![]() Fusee's gestraal en zwart gespoten en nieuwe naven en lagers gemonteerd ![]() Motor delen gestraald en voorzien van een lak laagje ![]() Bewerkte P kop met 36mm uitlaatkleppen gekocht voor wat meer vermogen ![]() ![]() |