![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zodat je je handen niet open haalt aan het scherpe randje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh ik dacht: dat je ze goed ziet in het donker?? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat het is om je koplampglas niet te krassen en om trillen te voorkomen. Heb ook geen idee hoe ze eruit zien zonder. Nog nooit losgehaald. Last edited by Oskar : 10-06-2005 at 21:27. |
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn onderweg en ik hoop dat ik ze heb voor ik naar spa ga. Als ik ze heb neem ik ze mee.
Overigens heb ik er nog wel een mindere melding over. ![]() Last edited by Oskar : 16-08-2005 at 14:33. |
|
||||
|
||||
![]() is z'n rooster voor de koplampen ook te krijgen voor de kever (liggende koplampen)
En waar is da te krijgen dan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja het is een beetje off topic geworden, maar de roosters die ik te koop heb, zijn voor liggende koplampen of spijlbus. Ik zal er een dezer dagen een te koop topic over aanmaken. |
|
||||
|
||||
![]() o sorry (i'm still a Forum Newbee) :biggrin:
en die passen voor de liggende koplampen? laat maar weten wat je er voor wilt hebben |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat denk je??? :biggrin: doen doen doen doen !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Al meer nieuws (ik wacht eigenlijk al van begin juni) ? Ik heb je wel een aantal keren voorbij zien rijden, op Spa, maar dat was niet echt de gelegenheid om je te kunnen aanspreken. |
|
||||
|
||||
![]() Allen:
Ik heb inmiddels de koplamp roosters ontvangen van Oskar maar vind ze op m'n spijlbus minder mooi staan dan ik verwacht zou hebben. ![]() Iemand interesse om ze van me over te nemen? (ze zijn ook geschikt voor de liggende keverkoplampen) Voor de duidelijkheid: Ze zien er zo uit. http://www.volksforum.com/forum/att...tachmentid=3332 Ik kan ze meenemen naar 't KZF in Rosmalen komend weekend om je de verzendkosten te besparen. Wie het eerst komt... |