![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Zitten deze heren achter ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jan is wel een goeie promotor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zullen we t weer on-topic houden? Worthersee is iets meer dan blauwe afplaktape!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Klopt Dirk , ook de politie is tegenwoordig een week eerder |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Rick : 30-04-2013 at 11:08. |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn weer terug van een top (mid)weekje!
Was prima vertoeven in Gastehaus Colombia samen met Ruudje Buitenkuiken en de Friese bende van ellende. Veel gelachen, veel gegeten en ook veel gedronken. Hoop mooi spul gezien bij rondom de Squirtersee. Onze laatste avond nog flink lopen bunkeren bij Fruhmann met 32 man, als je écht honger hebt moet je daar wezen! Trend dit jaar lijkt inderdaad wel een zo locht mogelijk klinkende uitlaat, grote remmen en goude harten viel me op. Verder heb ik een probleemloze rit achter de rug.. heb van een aantal wel gehoord dat ze minder mazzel hadden. Onder andere de Parkstad gasten en de dames en heren van Dubstone hadden minder geluk met de heenreis. Al met al veel gelachen, wat korter als normaal aanwezig maar daarom zéker niet minder plezier gehad. Foto's volgen!
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien domme vraag..maar wat is locht? |
|
||||
|
||||
![]() Locht is een synoniem voor bruut/lomp/heftig/etc.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je bent niet de enige , was voor mij ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() LOCHT, da kennen ze alleen in de streek rondom Oss misha hahaha wel leuk als je dan leest da mensen iets niet begrijpen hahaha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk dat we hier maar weer plat frysk moeten gaan lullen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zitten een paar mooie tussen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geef er dan een beetje les in aangezien het friese gehalte hier best hoog is haha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in hetzelfde hotel gezeten als VAG Fryslan dus ik spreek nu vloeibaar Friesch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
locht betekend in het Frysk......licht. ![]() dus.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() In het plat Grols gaat het door voor 'lucht'
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HOHO, 1 vreemde taal per keer alsjeblieft anders haal ik straks alles door elkaar ![]()