![]() |
|
||||
|
||||
![]() o nee foutje alleen de motor komt uit die zwarte, die heeft trouwens al twee keer in PVW gestaan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee die zwarte was eerst voorzien van C2's maar nu van Gullidecksels. De zwarte is echt een super mooi auto, maar de zilvere is al in staat van ontbinding (roest) maar het motortje zou wel leuk zijn... ![]() ![]() Dit zijn toch lelijke plekjes? Ik zal de nieuwe Performance VW eens halen. Ligt hij al in Nederland in de winkel? (meestal duurd dat 2 weken..?) |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hem vorige week gehaald, het duurt idd vrij lang voor dat ie er is ja!
hoezo in staat van ontbinding? op de fot's ziet ie er anders best netjes uit, wel een deukje in de dorpel maar ach verder best netjes d8 ik. of zou t toch een andere auto zijn?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die plekjes.... |
|
||||
|
||||
![]() ah ok had ik nog niet gezien, misschien wel weggewerkt, zal eens ff kijken in de pvw dan.
tis trouwens niet de covercar maar t eerste artikel, de foto's zijn in een donkere omgeving gemaakt maar in de Dub-details staat wel dat hij is overgespoten dus t zou kunnen. t kenteken is wel t zelfde, dus ik denk dat t wel dezelfde wagen is. sorry dat ik zo eigenwijs was :oops: |
|
||||
|
||||
![]() de zwarte heeft 8j rondom, bij 9j is het randje effe breder.
et 33,3 gaat niet passen inverband met je veerpoten. bij mij is het et 27,3 voor en dat gaat net met mijn schroefset veerpoten. achter heb ik 9j met et 22,3 dan heb ik ook nog maar minimale ruimte tussen mijn veerpoot en de velg. dus voor 25mm en achter 30 mm spacers ertussen ander ga je het niet halen! ze steken dan ook minimaal uit je spatbordranden. zal een cm zijn ongeveer dat de velg uitsteekt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zucht... bedankt Lenso! |