![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deuren : Ja, alleen wel met werk eraan (mogen dan ook voor weinig weg)
Schermen : nope !! Spiegels : moet ik hard zoeken, maar zal nog wel wat hebben hier en daar 8)
|
||||
|
||||
![]() Ik hoor het wel van kroel als je wat hebt liggen, de deuren
hoeven niet perse voor de apk vervangen te worden maar onderin zit een hoop roest daarom zoek ik wel wat betere deurtjes......... |
|
||||
|
||||
![]() Zie krukkie vanvond ff, hoor t wel van m wat het eerste nodig is :?
Anders kom je maar een x buurten op een woensadagavond of zaterdags als je wat nodig hebt !
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me leuk, kom ik met krukkie wel een keer op zaterdag langs!
|
|
||||
|
||||
![]() Oke dan, gezellie !
Bel wel ff vantevoren, afgelopen zaterdag liepen er ook onverwachts 14 man rond.......en dat is net ff te druk voor bij ons in de garage ![]() krukkie heeft mijn nummer, dus dat moet lukken !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vergeet je Samson niet ? Deze keer mag hij zonder Gert op stap ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij wil "Samson" niet eens mee ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee "samson" wil niet mee, die vind luchtgekoeld eigenlijk niks aan.....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hé,wat "vervelend" nou .....
|
|
||||
|
||||
![]() Zo die oplossing is ook weer gevonden dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij begrijpt het! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...en voorlopig is deze Poll naar god geholpen!
Als iemand zonodig een vraag kwijt wil, moet ie z'n eigen topic/pol beginnen. Geen misbruik maken van je privileges!
|
|||
|
|||
![]() inderdaad .... die 6e optie stond gisteren nog niet bij de Poll ....
![]() neem ook aan dat die ene stem is van degene die hem erbij gezet heeft !!!! |
|
||||
|
||||
![]() En volgens mij kan ik al raden wie dat er neer heeft gezet,
een JALOERS iemand........ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat moet wel zo zijn als jij het met al je mensenkennis zegt ..
![]() Ik denk dat ik wel weet wat er mee bedoeld werd .... Maar dat ongaat the Tortellinni's as usual . Zit er een watergekoeld blok in die Kever ? Precies .. look b4 u leap :baldrimmer: |
|
||||
|
||||
![]() Ja ja gert we weten wel weer hoe je erover denkt....
Wij zien de betekenis heus wel maar anderen ook? Nu weer ff lekker ontopic voor zover dat nog mogelijk is!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier ook al een "forumspook "???
Beetje vreemd dat de poll "ineens" weer staat zoals hij gisteren begonnen is ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik word hier zooooooo moe van....
gert, kappe
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:bow: voor tjaap........ |
|
||||
|
||||
![]() Bien,mag ik ook nou ook een keer in jouw Kevertje zitten?
Die fotoos die ik je belooft had kan ik niet meer vinden,waarschijnlijk weggegooit...:| Bewaar eigenlijk alleen fotoos van oud spul.... ![]()