![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo... even de voorkant wat lager gezet, is nu de laagste stand... de regen heeft ervoor gezorgt dat ik nu duidelijk zie wat voor boutjes in mijn BBS'jes zitten
![]() ROEST!!! schroefset ziet er niet echt lekker uit, maar deze stand is prima.. Kan nog lager, door ze op de ophanging zelf neer te leggen,... maar dan ligt hij op de grond... voor de gein maar eens een keer doen.. maar eigenlijk niet mee te rijden.. Hij draait nog goed,... alleen achter zit hij echt moervast... alles geprobeerd. Iemand tips? ![]() Last edited by bessie : 29-07-2013 at 15:55. |
|
|||
|
|||
![]() Is het een set van Sjaak? Zit bij mij ook muurvast achter. als je er even met de staalborstel langsgaat, wat kruipolie tussen de stelringen laat vallen, de schroef even invet dan kan je hem 'n uurtje later wel draaien (wel met 2 ringen tegelijk
![]() Succes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ik doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! En idd een set van Sjaak. Goed op de hoogte hier allemaal.. ;-) |
|
|||
|
|||
![]() Kruipolie doet inderdaad wat wonderen.
Altijd eerst even opzuiveren voor je wilt draaien. Nadeel van de fijne spoed van de draad. Hulpveren ook al verwijderd gehad? |
|
||||
|
||||
![]() Nou... de BBS'jes waren met siliconenkit vastgezet... dat werkt dus niet. Met grote dank aan Mathieu en Jasper liggen ze nu uit elkaar om opnieuw te kitten..
de boutjes... ook zoiets... op 1 velg zaten originele BBS boutjes, de rest waren OZ boutjes. En die laatste waren nogal doorgedraait. Dus: nieuwe boutjes komen eraan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Na het zien van de Golf van Mathieu: 20mm spacers besteld. Volgende week binnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo even een kleine update;
- 20 mm FK spacers zijn binnen - rij nog steeds op 14 inch staal - BBS RM project: Ze zijn uit elkaar gehaald, schoon gemaakt en de boutjes zijn keurig door Marnix (Custom Car Alloy) meegenomen naar MIVW en door Jasper weer meegenomen. Vandaag komen de banden er weer om... ik ben benieuwd!! Met grote dank aan de grote inzet van Mathieu en Jasper van het forum!! Top! Hopelijk redt ik het om naar VAGfest te komen zondag! BBS voor: schoon: en weer gemonteerd met nieuwe chrome boutjes: nu alleen nog kijken of ze luchtdicht zijn, banden erop, spacers eronder en schroefset achter loskrijgen... dan... klaar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is gaan ze gelijk in de waterbak, zijn we er zeker van dat het in 1 keer goed is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jasper zei inderdaad dat ze dat meteen doen.. ben benieuwd. Spannend wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tadaa!! DANK AAN JASPER!!
alleen... de spacers die ik had gekocht, zaten weer niet de goede bouten bij (zucht). Ik dacht dat ze zelfstandig waren (dus eerst spacer vast, daarna velg vast... dus 8 bouten), maar in 4 gaten zat geen schroefdraad. Dus geen juiste bouten erbij geleverd... ZUCHT dus spacers van 20mm komen er snel onder achter.. daarnaast nog wat lager leggen achter en voor nog iets.. dan vind ik het wel even goed. trouwens; ook een chrome logo voorop in de gril geplaatst ipv zwart
|
|||
|
|||
![]() Ziet er netjes zo,
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice eindelijk de wielen eronder!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja fijn inderdaad! Jasper en Mathieu hebben mooi werk geleverd... ik ga even hard doorwerken dit weekend om de stelringen los te krijgen, spoorverbreders eronder en dan zondag naar VAGfest ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thnx! ik heb je zondag alleen niet meer gezien. |
|
||||
|
||||
![]() Die stelringen ram je met een hamer en een schroevendraaier toch zo los? Jammer dat je die rode achterlichten er niet meer in hebt.
Succes verder met de golf ziet er netjes uit zo! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat gaat niet altijd zo makkelijk hoor , heb een schroefset onder me golf dat een vaste verlaging is geworden. Had de veerpoten in de bankschroef gezet en met een grote hamer en degelijke stelsleutel niets los kunnen krijgen. Zelfs na 2 dagen in de kruipolie helemaal niets. De ringen waren helemaal aan gort dus heb later een ander setje die ik nog had eronder gedaan (ook vast met goede stand). Trouwens een leuk golfje ! En wat er met je bbs-en aan de hand was is best prutswerk zoals ik op de fotos zag, nu is het wel netjes gedaan. |
|
|||
|
|||
![]() Ik zie deze altijd staan als ik naar een maat van me met een honda integra ga die bij jou in de straat woont. Gaaf ding hoor!
|