![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doordeweeks lijkt me ook prima, alleen denk ik dat weekend voor meer mensen beter uitkomt, zal een willekeurige dag doordeweeks erbij zetten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me ook prima
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt, zat ik ook al aan te denken. Heel groot daar is het niet inderdaad. Probleem alleen is dat het daar altijd druk is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe laat is de planning op die avonden? Dan kunnen ik en tombo90 even kijken of we erbij kunnen zijn
|
||||
|
||||
![]() Half 8 lijkt me wel een mooie tijd.
|
|
||||
|
||||
![]() ja zoiets, is t nog 2 uur licht
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom denk ik dat een doordeweekse avond verstandiger is om te gaan. Met een beetje goed weer is er in het weekend bijna geen plaats
|
||||
|
||||
![]() daar heeft roger ook weer gelijk in inderdaad, aangepast in beginpost
|
||||
|
||||
![]() Aanwezig indien mogelijk die dag/avond.
Houd er even rekening mee dat zondag de 18de Jetta Treffen in Duitsland is, en ik en een aantal andere mensen hier uit de buurt daar aanwezig zullen zijn (en dus niet naar Epen komen)
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Ben ook erbij dan!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zondag avond komt hier het beste uit.... En daimy ben je tot 20.00 op dat treffen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() super!!
er is animo, zullen we dan zondag de 18de of maandag de 19de als datum aanhouden? ondanks t jetta treffen. uurtje of 7? wie voor welke dag, anders blijven we datums roepen
Last edited by golfje_295.000 : 08-08-2013 at 16:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das nog een behoorlijk eindje rijden, dus voordat ik terug ben...
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() En misschien handig voor die mensen die denken ' waar gaat dit over?' :
http://www.wingbergerhoeve.net/
|
|||
|
|||
![]() Zondagavond gaat mij niet lukken.. de maandag weet ik nog niet
|
||||
|
||||
![]() Als ik kan heb ik wel interesse.
Dus afhankelijk van de datum. |
|
|||
|
|||
![]() Maandag kan ook..... Zondag of maandag maakt niks uit schrijf me maar bij op het lijstje
|
|
||||
|
||||
![]() Voor de plaats kun je het denk ik het beste op de maandag doen, want het is er altijd super druk in het weekend, en dat ook nog in de avond uren. Vooral met dit weer nu buiten.
|
|
||||
|
||||
![]() Oke, bij deze maandag 19 augustus vanaf 19.00 uur, iets-groter-dan-minimeeting. Top!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies ! Maandag de 19e lijkt mij een goeie datum ![]()