![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee, ja ieder zijn keuze... Vind dat als je van een 1300 naar een 20v turbo gaat dat je wel ff moet omkeuren maar van een 1300 naar gti ofzo, ach..... ![]() En als je inderdaad ff netjes omkat, geen probleem lijkt me... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha, jij bent wel heel makkelijk hoor. Ik vind dat men snel moeilijk doet over kleine dingen, dit ligt wel echt in n grijs gebied.
In dat opzicht is "netjes omkatten" dus ook n contradictio in terminis. Maar t klinkt leuk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eiegenlijk mag je toch helemaal niks aan je auto veranderen...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zeg nog minder
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wees blij dat je niet in België of Duitsland woont, wat dat betreft is het in NL nog goed te doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar hadden we het eigenlijk over? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() hehehe stelletje illegalen!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oh ja ff offtopic snel; serge, bob en ik hebben je gisteren in je blauwe polo gespot, je was ook snel trouwens met omdraaien! De rotonde helemaal genomen en plank gas gegeven ofzo??
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ben dus belg en ik heb een kas staan van een 1300 maar ook een 1800 8v rotte kas maar ik wil de gti motor in de kas van de 1300 steken en om geen gekloot te hebben op de keuring zou ik mijn chassisnummer van de 1800 in de 1300 willen lassen. het valt anders toch op als je dit niet doet en op je papieren staat 1300. hoe zouden jullie dit doen??? |
|
||||
|
||||
![]() haha bij ons kan dat gewoon! hoef je niet om te keuren, met de apk heb je er geen problemen mee....
![]() maaruh, ik zou zeggen, gewoon ff netjes omkatten!! groeten sabine_bug, vergeten dat bob nog ingelogd stond... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Regel 1 voor internet fora: Als je er geen ruk vanaf weet, moet je vooral je bek houden..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon het stuk eruitslijpen en netjes in de andere lassen???? en wat als ze het merken op de keuring??? of heeft er iemand een andere oplossing??? de remmen zijn hetzelfde denk ik ofniet??? Last edited by kkkkkkkkkkkkkkkk : 05-07-2005 at 17:24. |
|
||||
|
||||
![]() dan ben je de lul en staat de polizei bij jouw op de stoep, tis gewoon heel link om te doen.
maatje van mij pas een vr6 gekocht werd aangehouden bij algemene controle. kon de auto laten staan. 92er kenteken met alles 96er onderdelen , die agent was een kenner.bleek ook ooit door iemand omgekat te zijn.
|
|||
|
|||
![]() op de keuring zin het verschil zelfs niet tussen en 4en 5 cyl, laat staan een 1300 en 1800
heb zelf ooit (in 87) een audi 100 omgebouwd van 2 liter 4 cyl carburator automaat naar een 2.3 liter 5 cyl injektie manueel , en dat hebben ze zelfs nooit gezien ik had wel de verzekering opde hoogte gebracht van de vermogen toename dus waarom zouden ze het hier wel zien, let op ombouwen naar een gti komt veeeeeeel meer bij kijken dan het blok alleen erwin |
|
||||
|
||||
![]() een goeie lasser kan dat wel, zijn genoeg mensen die rond rijden in een omgekatte auto...
![]() pst; weet alleen niet hoe streng ze in belgie zijn!!
|
|||
|
|||
![]() in dit apenland (ben ook belg) mag niets meer, en als je iets doet zijn ze soms te dom om het te zien, in duitsland kan alles als het maar tuv gekeurd is
erwin |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rotonde in 3e versnelling tegen uitbreken aan (zal een 60 a 70km geweest zijn )daarna trap in dat ghas .loopt wel aardig zo'n 1300tje ![]() kende die jetta ergens van ,vandaar dat ik ff keerde .klopt dus .
|
||||
|
||||
![]() ik zou gewoon van schutbord wisselen .scheelt je een hoop gedonder
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en hoe krijg ik dat er ooit uit??? dazit geplakt en zo |
|
||||
|
||||
![]() als jij puntlassen plakken noemt..................