![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb vandaag een polo derbij gekocht zonder hem te bekijken
![]() zit zoon 3f motor in die ik ga overbouwen, tis ook nog een steilheck dus kan ik de achterbumper ook meteen overzetten. Alles wat ik niet nodig heb verkoop ik verder...
|
|||
|
|||
![]() dan zou je volgens de normale gegevens een steilheck GT moeten hebben.
of ze hebben dat 3f blok er later in gelegd.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mja ik twijfelde inderdaad al, toen ik daar kwam met een vriend van me zagen we al snel dat het de 55pk versie was. Voor die paar pk's winst ga ik geen blok overzetten. Wel erg jammer ![]()
|
||||
|
||||
![]() mwah als t een makkelijk te fokken blokje is waarom niet dan? zit meer (makkelijk haalbaar) potentieel in als in een 1.0 denk ik. of niet?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mja goed kheb niet zoveel ervaring daarmee, ik wil deze vakantie een spruitstuk gaan maken om 4 losse constantvacuum carbs aan te kunnen sluiten van een motorfiets. In combinatie met een andere nokkenas en hopelijk vind ik nog een spaghettiuitlaatspruitstuk. Dus dat is het idee maar zo'n 1000cc is dus niet echt een goede basis voor zoon project?
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() als je je er eventueel aan ergert, op de sloop is vaak nog wel een middenconsole te vinden voor een polo. had er zelf eerst geen maar was blij er een te vinden
|
||||
|
||||
![]() nz heeft net zoveel koppel als 3f 99nm .voor het tunen de nz pakken dus ,o9ndanks dat deze 55 pk heeft ipv de 75 .nz injectie is beter dan de 3f .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
goeie tip, mijn moeder had eerst ook een polo maar dan een nieuwere en die had er wel 1. Staat beter en je hebt meer opberg ruimte ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb grappige velgen gekocht voor me polo, heb alleen geen idee wat voor type velg het is :S Ze zijn iig niet zo breed, 5,5J en 13inch
plan is randen polijsten en het hart zwart ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() cookie cutters geloof ik
|
||||
|
||||
![]() mooie velgen! maar geen cookiecutters hoor. randen polijsten en de rest zwart zou idd super staan. (en smalle wielen + goed laag = super!!)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx voor de info, ik weet nog niet wat ik wil gebruiken eigenlijk. Ik heb nu een 1000cc waarvan ik weet dat hij weinig heeft gedraaid en gewoon goed is. Misschien dat ik die gewoon houd en probeer er wat meer pk's uit te slepen dmv andere carbs en andere nokkenas e.d. Aan de andere kant is het misschien verstandiger om toch voor wat meer inhoud te gaan.
|
||||
|
||||
![]() simpelste manier van vermogen winnen is cylinder inhoud vergroten
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() maar het past wel
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx, ik ben in de buurt al opzoek geweest naar een bumper van steilheck maar degene die ze daar hadden staan wassie al vanaf gesleurd. Als mensen nog 1 hebben liggen hoor ik et graag ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 13:43. |