![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik zit ook weer rond te kijken voor een nieuw setje xenon...maar moet wel...met grootlicht zijn...weet jij nog goeie setjes pieter?
|
|
||||
|
||||
![]() afstof afstof:
Kan je Xenon in elke koplamp bouwen? of moet je toch wel van die speciale 'fish-eye' lenzen hebben (zie Golf Rallye). Ik bedoel: zou ik een Polo 2 (standaard H4 lampen) kunnen ombouwen? Gooi ik er geel glas in ipv een geel peertje, en klaar is klara.. Misschien wel fijn voor de daily.. (laat dat nou net die ene auto zijn zonder de koplampsproeiers ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt d2s lampen en d2r...hier is al eens een topic over geweest! maar je kan ze dus zo in je h4 zetten klik sjampie..klik |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Te vinden in deze link: http://www.bovag.nl/!PERS%5CPDF%5C200522%2003.PDF Maar zou liever dit nieuws horen uit de hoek van V&W.
|
||||
|
||||
![]() Jongens niet zo bang... hoe willen ze bewijzen, indien deze wet wel door was gegaan, dat je jouw xenon set na januari 2006 had ingebouwd??
OLE... inbouwen als un dolle dus.. wel opletten voor uitfikken van je koplamp (en auto) bij het inbouwen achteraf. Wiebrand
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das toch 500 ouderwetse guldens voor wat lampies .. Kosten de losse lampen als ze kapot gaan ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als dat eerste voorstel was doorgegaan dan moesten alle auto's hieraan voldoen. Of het nou wel of niet voor 1-1-2006 was gemonteerd. Zoals ik het goed begrijp is het, volgens de BOVAG nu zo, dat alleen auto's die na 1-1-2006 op kenteken zijn gezet aan deze wet dienen te voldoen. Hopelijk weet Jeewee snel meer?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Informeer eens bij Gerard (GolfIIVR6), beter bereikbaar via het andere forum. Hij heeft er ook een verkooptopic lopen met diverse Xenon-sets, ook Bi-Xenon.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is zo, maar goede (lees: verbeterde) verlichting mag wat kosten (vind ik) en 'in principe' gaan Xenon-lampen een autoleven lang (=20 jaar) mee. Losse lampen worden vanaf een 25eutjes per stuk verkocht.
|
||||
|
||||
![]() gerard heeft de h4 bixenon voor 380 liggen.. peter op het corrado forum en lupo forum heeft ze voor rond de 300 euro bixenon h4
|
||||
|
||||
![]() Kijk, zo komen we nog ergens!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja en kan je de Bixenon overal in gebruiken ? Baldrimmer zal van die naam smullen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() yup.. is een h4 lamp
|
||||
|
||||
![]() Ja die retenlikkert .. blijdat de cvalium werkt
Dus voor 300 euro heb je een set lampen die 20 jaar meegaat en veel meer en beter licht geeft . Kan er niks kapottrillen in die lampies ? Kijk een crash doe je niks aan ... maar spontaan ermee stoppen is niet leuk |
|
||||
|
||||
![]() Zelfde als een spaarlamp uit Eindhoven : gaan zes jaar gegarandeerd mee maar na een jaar is die al kapot .
Garantie hebbie niet ![]() Als de Passat ooit weer klaar is dan is het een mooie optie denk ik |