![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, oeps, en die van Jeewee en de andere rijdende, niet geitehok-zijnde, die ik gemist heb... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die roest niet meer,..
maar ook niet minder`
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DÃ*e gaat dus niet naar beneden he! Ideale transportauto! Verhuizingen, keverkoetsen, whatever, alles past erin! Net nieuwe koni schokdempers voor geïnstalleerd: wat een genot! Duikt nauwelijks meer met remmen, rijdt strak! En door de gebruikte koni-met-hulpveer achter is de wagen super te beladen! Jens
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij moet wel wat omlaag hoor Jens, dit is echt geen gezicht. ![]() Als je een beetje verstandig verlaagd kun je nog steeds verhuizingen doen. Er is vast wel een expert op het forum die je hier alles over kan vertellen. En wanneer ga je eens iets aan die lousy 1600cc doen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dacht zet er een mooi plaatje van een t2 op (achterkant) blijkt het later een t1 te zijn. :p
grtzz Martin |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat was snel!!
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haal maar weer weg, Rico....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wahahah |
|
||||
|
||||
![]() mja begint er op te lijken mensen ,Op een of andere manier vind ik t1 ratlookers mooier dan t 2 ratlookers.
enne rico , gewoon de hele bus zwart maken en droppen die bus. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen, kom over 20 jaar terug en kijk dan hoe mijn bus er uit ziet :biggrin:
grtzz Martin |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verlagen, verlagen, verlagen, ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En hier een rat die de andere rat naar zijn laatste rustplaats brengt.
|
||||
|
||||
![]() Jens zijn bus is geen rat... geen dikke motor, niet verlaagd, geen glimmende velgen... maar wel heel stoer... Jens... mag ik je schokdempers nogges lenen?! M'n bussie is ook weer wat omhoog gekomen, mijns inziens kan ik prima met koni koni koni rijden. Mag jij eens mijn (KYB) Kill Your Butt sgokdempurs lenen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey hey, het is de man met de sneeuwschuivertbus! ![]() Ik moet je ietwat gelijk geven Jeewee, maar Jens zijn bus heeft echt glimmende velgs hoor!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien niet dik, wel vet! de achterkant van de bus onderhand ook. Zo wordt hij vanzelf matzwart ![]() Jens
|
|||||
|
|||||
![]() Als we zo gaan beginnen....
DAN HAAL IK DE FOTO VAN MIJN MOOIE BUS WEL WEG!!!! jullie zijn gewoon jaloers ![]() ![]() ![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rico, Let maar niet op hun! Jij zit ten minste hoog en droog, en belangrijk: je heb geen drempelvrees! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat zeg je?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
DIT! Quote: