Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-03-2014, 09:14
MK2-VRT's Avatar
MK2-VRT MK2-VRT is offline
VW Guru

Idd, ze schrijven het motornr op en controleren dit, maar aangezien dit toch nergens geregistreerd staat is het wel erg makkelijk.

Het ligt natuurlijk ook eraan wie je voor te krijgt, de ene is een l*l en doet moeilijk, en de ander vind het prachtig.

Turbo of geen standaard turbo, dat maakt bij een auto tot 15 jaar niks uit, je moet gewoon voldoen aan de regels.

Hier ook een AFN met 200 PK - 441 NM laten omkeuren, met dikke FMIC ervoor en water / methanol injectie erop..Alles was geen probleem..

Alleen ik kreeg toen ook maar 81Kw hier op kenteken, dus wat de motor standaard levert.
Reply With Quote
Old 18-03-2014, 18:06
vr6turbo vr6turbo is offline
Forum Newbee

OwKee bedankt voor jullie reacties zal binnenkort na Zwolle gaan voor de omkeuring! Binnenkort als alles voor elkaar is zal ik me voorstellen aan het forum en met foto's van de auto super bedankt voor de reacties!!!
Reply With Quote
Old 17-04-2014, 20:47
the puritan's Avatar
the puritan the puritan is offline
Forum Regular

Ik heb toen bij de RDW in Nieuwegein gevraagd hoe het zat met mijn Mini. Daar komt namelijk een VTEC blok in. Daar kreeg ik te horen dat ik aan MOET kunnen tonen waar het blok vandaan komt. En alle bloknummers worden nu wel geregistreerd. Dat gebeurde eerder nog niet. Bij de RDW is er iemand wakker geworden toen er een eigenbouw motorfiets gekeurd werd. Toen bleek dat er al 70 eigenbouwframes een kenteken gehad hebben met hetzelfde bloknummer. Toen zijn ze nog even wat verder gaan spitten en er moeten nu 1200 motorfietsen vanaf 2003 terugkomen voor een identificatiekeuring. Kan je niet aantonen waar het blok vandaan komt? Jammer dan, dan word het kenteken ingenomen. Ik ken verschillende mensen waarbij dit gebeurt is. Dus wees gewaarschuwd.

Posting Rules