![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt die grijns van Klussie wel, als tie in m'n amerikaan zit!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaaaaaaa psies moest ik ook ff aan denken. En hoe gaat het over een drempel heen??? Hoop lawaai |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, gaat perfect... gisteravond nog rustig met kr@k de Tulp door gereden! Geen gekraak, geschuur of andere herrie!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou op naar Spa dan met dat ding hé |
|
||||
|
||||
![]() geweldig zo'n vette slee wat weegt zoiets eigenlijks??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja lachûh... tank heen, tank terug (super 98)!!! ![]() Giro-x: 7436475 o.v.v. Sponsering Spa 2005
WILL NOT SHIP TO NIGERIA OR OTHER COUNTRY - NO SCAMS! ONLY FOR SALE FOR CASH www.xposure.nl the aircooled territory Last edited by user-x : 09-08-2005 at 20:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2020 kg... met adapters 2040 vermoed ik!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zieke ze je niet als je gewoon bij ze bent, zieke ze je hier wel.. Spa zal een Hel worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() OMFG! Nice, dat is nou nog eens origineel!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet wel toegeven hoor... tis een toffe auto, zit als een vorst en ik rij maar al te graag mee!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, dat denk ik ook ... Mac Gyver gaat ook mee !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mot ik samen met groen in een tentie??????????????????
![]() @ bubsie: je weet nog niet half wat slijk is!!! ![]() _________________________________ 3o's roeleren!!! ![]()
WILL NOT SHIP TO NIGERIA OR OTHER COUNTRY - NO SCAMS! ONLY FOR SALE FOR CASH www.xposure.nl the aircooled territory Last edited by user-x : 09-08-2005 at 22:04. |
|
||||
|
||||
![]() WAUW!!!!! Ziet er kicken uit ries, goeie keus qua wielen!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt een pimp mobiel zo! Grandioos!
|
|
||||
|
||||
![]() was de enige keus...
![]() ...maar ik ben zeeeeeeeer blij!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou niet gaan lopen yanken usertje ... er lag nóg een setje, maar die was niet op de pof ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja joh, trek dat "blij" stukje gewoon uit me quote en zet me lekker weer te kakken hier!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WTF dat zal me een kunstwerkje zijn dan die adapters. Ik vind het ook erg cool staan, keer wat anders als dat dat gebling onder die dingen
|
||||
|
||||
![]() wat een geweldige auto!
|
|
||||
|
||||
![]() auto: geweldig
velgen: geweldig auto met de velgeni: matig, maar uniek is het zeker leuke en gewaagde combi, al had ik de velgen iets anders gekleurd (wat lichter).