![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Toch zat er op mijn sb een poulie met trillingsdemper voor een vsnaar, dus je conclusie is niet helemaal correct. Heb het destijds uitgezocht en in etka staat voo sb motoren idd een poulie met trillingsdemper voorgeschreven |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maakt voor het probleem nu niks uit maar hij hoort er idd op ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Wordt deze aan de achterzijde van de krukaspoelie bevestigd? Daar heb je ergens 3 gaatjes zitten
|
|
||||
|
||||
![]() Nee is gewoon een compleet andere poulie, maar zoals gezegd, draagt dat in principe niet bij aan jouw probleem...
|
|
|||
|
|||
![]() Oow een andere poulie..
Nog even een vraagje; Is hier iemand die een dynamo verkoopt? mag ook een defecte zijn zodat ik het wieletje kan demonteren en op de mijne kan monteren. |
|
||||
|
||||
![]() Ff naar je lokale sloop en je verhaal uitleggen, waarschijnlijk hebben die wel wat voor je.
|
|
||||
|
||||
![]() ik ga je niet kunnen helpen, voor het moment nog maar 1 vw dynamo terug gevonden en dat is er ene waar de polie direct tegen die ventilatorschoepen zit. naar wat ik herinner was de 2de ook zo maar vind hem niet terug (alle andere zijn ford dynamos dat ik heb).
mijn golf heeft net dezelfde poelie als de uwe
|
|||
|
|||
![]() Geen enkel probleem, had daar zowat mijn vermoeden over..
Zal verder zoeken in omgeving Limburg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Overkomt mij altijd zo iets, wou normaal gezien morgen naar de keuring gaan.
Dacht ik even ''hoh koplamp ziet er vuil uit van binnen, effe schoonmaken.'' Door 1 of andere manier is het bolletje wat je lichtstraal bepaald ervanaf gebroken, kan ik weer een nieuwe koplamp bestellen.. Damnit ![]() Verdere upgrades, tellerunit wordt vervangen door ene die wel werkt Grotere downpipe Verlagingsset eronder schroeven. Dynamo-poulie vervangen. Last edited by Ilker : 17-06-2014 at 14:14. |