![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Whaha, waar blijft de uitleg bij deze foto? :p ![]() Leuke meeting, lekker ver weg ![]() ligt volgend jaar weer! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze polo heeft airride. |
|
||||
|
||||
![]() wou net zeggen..die polo van hem heeft toch airride..
|
||||
|
||||
![]() had ik ook al gezegd :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij heeft zelfs z`n plakloodjes gepolijst :p |
|
||||
|
||||
![]() nèh
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Naar mijn idee heeft die polo airride
|
|
||||
|
||||
![]() zou ut....ghehe
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het een geslaagde dag! Erg geluk gehad met het weer ook!
|
||||
|
||||
![]() Dat kan je wel zeggen! Heerlijk weertje. Fijne meeting hoor! Jammer dat ik Marcel niet meer gesproken heb. Hij zou misschien nog een cd-rommetje voor me meenemen.
|
||||
|
||||
![]() weer was echt super idd! alleen op de terugweg wat regen(auto weer schoon :p
![]() maareh, die polo, had die niet gewoon air-ride? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ja mensen was echt weer een top daggie...
en heb nog een prijsje gewonnen ook... 3e prijs bij show en shine voor type 1 ![]() bedankt mensen...
|
||||
|
||||
![]() ja was zeker een geslaagde dag vandaag en het weer werkte ook een keer mee......
en ja die wielen..... ![]() Heb ze een half jaar geleden in de gallery gezet maar mocht toen nog niet zeggen voor wie ze waren....... maar nu dus wel, ze waren dus voor Chiel. Ps voor meer foto's van de wielen kijk in de oude gallery van volksforum. Tot de volgende keer. o ja de foto's van de meeting staan ook op WWW.VWOUTLAWS.NL Gr JPS Works of art....... Joostema
|
||||
|
||||
![]() O ja en niet verchroomd maar gewoon gepolijst!!!!!!!!! Groetjes
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jammer van de velgen... |
|
||||
|
||||
![]() Super tref !!
|
||||
|
||||
![]() Vond die velgen hem wel leuk staan, 20 inch... Leuk boodschappen autootje
Verder een errug leuke dag, en eindelijk ook weer eens aan de vegetariers gedacht; heerlijke pistoletjes kaas!! TOPPIE! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wordt er ook echt gereden met die auto,s
![]() sjezuss wat een bling joh daar. Lijkt superrrrrrrrr |
|
||||
|
||||
![]() hoe kan je de foto's van VW outlaws bekijken??? zie wel de tekst staan alleen niks waar ik op kan klikken :S
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alle auto's worden inderdaad gereden,de beetle is van oscar en hij zit de hele dag op de weg voor zijn werk RESPECT!!!! |