![]() |
|
||||
|
||||
![]() wij zijn er ook benieuwd naar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmm ja ik heb dus ook een ff bak erachter zitten, bij mij vond ik het vies tegenvallen.. ( ik heb precies hetzelfde als jij maar dan in een golf type 1) Versnellingen schijnen veel te lang te zijn, daarom komt de motor niet snel op toeren, en valt het allemaal wat tegen... Dan weet je dat...
|
|
||||
|
||||
![]() de Ff word nie voor nix fast fucker genoemd
|
||||
|
||||
![]() Naja goed, dan zal het wel aan mij liggen van Stijn hoor ik iets anders. Ik ben nu dus hard op zoek naar een Fm bak omdat die veel kortere versnellingen heeft.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat hangt hééél erg van het motorkarakter af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een FD bak is iig gelijk aan een FM bak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat zit er dik in, met bv een 2y-bak of een fm bak zul je nog sneller optrekken
|
|
|||
|
|||
![]() jij hebt zo te zien gewoon een stuk aan je dynamosteun gelast om de ruimte te creëren?daar is gewoon genoeg plek voor? ik ga er ook mee aan de gang op mijn 16V namelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Top Notch
|
|||
|
|||
![]() Ja, een FM bak moet er bij mij ook nog onder komen. Maar denk dat de bak het wel zwaar te verduren krijgt.
|
||||
|
||||
![]() Welke ontsteking heb je hiervoor gebruikt?..
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi projectje hoor! Die jettas blijven leuke machientjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() waarom heb je een ontsteking van een seat gebruikt ivm de vervroeger ofzo?of ergens andrs voor?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo heeft hij waarschijnlijk zijn kabelboom en ontstekings computer niet meer nodig gehad.. deze is volgens mij namelijk mechanisch en niet elektronisch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En dan nog een vraag
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lees bovenstaande
![]() bij mechanische ontsteking heb je die dus niet nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ vwmk1maniac
Jij bent erg goed bezig, grote complimenten! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oooow okee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit die koelwater slang nu een beetje half plat gedrukt door je lucht filters heen?? of zie ik dat verkeerd
![]() zal ik persoonlijk dan iets anders maken. 1ste voor het gezicht 2de voor het doorstromen 3de nu zit je je luchtfilter deksel's te vervarmen.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha jah viel me zo maar op... ziet er verder super uit... wat me ook op valt is dat als je zon 16v kleppen deksel vlak schuur en polijst dat je toch altijd weer ok die groeven ligt zie... ben er zelf ook mee bezig namelijk ![]() |