![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, heb het nog nooit eerder voor gehad. Wel ooit eens met de polo fox (1988) van m'n moeder maar na een beetje heen en weer gedoe met m'n stuur was alles weer ok. Nu gaf ie totaal niks. Het stuurslot stond niet eens aan... Durfde natuurlijk niet doordraaien omdat ik schrik had om m'n sleutel te breken.
|
||||
|
||||
![]() Eerst eens WD40 erin spuiten, misschien komt het mechaniek dan wel los.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb het geprobeerd en het bleef vastzitten.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb weer een paar vragen.
![]() Vraag 1: hoe krijg ik mijn 'blazers' eruit? Moet ik iets losdraaien of klikken? Durf het niet te forceren want wil het niet breken. ![]() Vraag 2: mijn "topkes" om mijn deur op slot te doen wil ik graag vervangen door andere. Moet ik ze dan gewoon losdraaien of hoe moet ik ze vervangen? Sorry voor alle (stomme) vragen maar ja, ben nog altijd een groentjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1: Met beide handen vastpakken (aan de horizontale strips!) en stevig maar voorzichtig naar je toe trekken.
2: Ze zitten er op geschroefd, dus je kunt ze gewoon losdraaien. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Erik!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Yo ook van mijn kant hartelijk dank voor deze tip! Heb ook een 1986 1.3 automaat. Na 6 weken stilstaan moest de accu een boost hebben, en gaf hij alleen een dot gas als ik contact maakte, sleutel los laten was meteen stoppen. Chokeklep bleef dus open staan, als ik het goed begrijp.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij mij heeft het een tijdje geholpen maar de carburateur (of beter gezegd de klep) laat het toch afweten. Ik denk dat ik er binnenkort een nieuwe ga insteken ![]()