![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en toch houd het je bezig... ![]() @ Mark: We zitten niet op een kleuterschool toch? :p En ik denk niet dat men op het forum gelegen zit om (aanpassings)werk... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
please make it stop... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het houdt me idd bezig, ik wil er ook bijhoren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kwa "dick size"? Arme Ernst... Het maakt echt niet uit hoor... het gaat om wat je er mee doet... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Lekker laten staan. Ik vind de namen die eraan gekoppeld zijn wel grappig. Neem nou Tommy en Richard, married to PC. DIKKE LOL!
|
||||
|
||||
![]() René zit op d*t moment in Zeewolde...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker laten staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat heeft dat met postcounts te maken ? ![]()
|
|||
|
|||
![]() zit mij niks in de weg, maar als het wordt verwijderd ben ik er ook niet rouwig om....(schiet je weer wat mee op met zon antwoord..) OKE laat maar staan dan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Van mij mag het ook blijven... Ik stoor me er ook niet aan...
|
||||
|
||||
![]() ook niet als mod in deze maar als topposter.....
ik zeg LATEN STAAN :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben weer terug ![]() en over de postcount... zal me een worst wezen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ha ha ha, lol, ja of hij brand zijn vingers niet hieraan, weet hij zeker dat er heeel veeel commentaar op komt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Hee, Rene, kan jij niet lezen!!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, moet het nou opeens weg, net nu ik vandaag een serieuze bijdrage geleverd heb om ook posthoer te worden.
Kijk maar eens in de I think it's time for another chicks and dubs thread. ;-)
|
||||
|
||||
![]() van mij mag het weg, de regulars op het forum weten toch wel wie de meest nuttige antwoorden geeft. Bovendien zet het alleen maar aan tot nutteloos posten voor sommigen. Ik zit ook vaak op GoT en als je ziet wat de regels daar zijn dan is het hier nog een vrijstaat qua nutteloos posten. Ik weet dat het veel werk is, maar al het nutteloos geblaat mag van mij gewist worden door de mods.....
|
||||
|
||||
![]() Mag ik misschien de rare opmerking maken dat het nutteloos posten toch een onderdeel van de sfeer maakt? Op een meeting is het ook veel ouwehoeren en humor... Ik kom er persoonlijk echt niet alleen om VW's te kijken, en alle spec's van bijzondere wagens te vragen enzo... Tis meer even een praatje hier en daar, en soms eens een eigenaar vragen hoe en wat er gebeurd is met de wagen... Dus om nu op het forum alleen nuttige post te gaan zetten, vind ik een beetje te ver gaan... Ben hier ook voor de sfeer, de humor en de meningen...
Vind persoonlijk dat een leuke opmerking hier of daar, en dan misschien ipv een serieus nuttig antwoord, toch zeker moet kunnen.. ten eerste vestig je daarmee de aandacht, ten tweede houd je een topic wat levendig en ten derde kom je er al met al meestal toch wel uit... Daarnaast kun je beter een leuke opmerking maken, ipv een dom/verkeerd antwoord... Ja toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het moet voor de mods ook wel leuk blijven natuurlijk. Om nou alles te gaan wissen vind ik een beetje nutteloos |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik het toch wel een beetje veel mee eens ![]()