![]() |
|
||||
|
||||
![]() Genoeg geluld broer : waarom staan mijn kevert nog niet op de site ?
*zucht* |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hebbie hem al thuis staan dan ?????? leuk,kom ik gauw ff kijken !!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jou kevert.... Oh ja, jij had er ook nog één :!: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja leuk Las dan meteen de ZB en neem m mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gespot: oranje kever op parkeerplaats Friesland College (IBF) in Heerenveen.
|
|
||||
|
||||
![]() Spotted (and OWNED)
Rooie Corrado (G60?), A50 richting noorden, afslag Renkum/Wageningen. Lampen: van die heldere dingen Dak: Open schuifdak Passagiers: 3 Audio: Te veel Eerste stoplicht: Owned (ikke in de buitenbocht, maar hij had 't waarschijnlijk nog niet door) Tweede stoplicht: Owned 3D Ochja: vraag was: wat ligt erin: een 1 punt 3 ;-) Douwe: Jup.. Owned Made By Ingolstadt ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk hè!? Die vraag heb ik ook al een paar keer gehad ![]() BMW X5 (geen idee wat voor 'n motor): owned, BMW 325I: owned, Lexus GS300: owned Jij hebt in die Audi nu toch ook een HH blok met Solexen? |
|
|||
|
|||
![]() Zag vandaag zo'n oude bus met een hoop ramen rijden in Heerhugowaard hij was rood/wit en er zat een vent in met een petje op. Bekende?
|
|
||||
|
||||
![]() lol, een ahwe bus met een hoop ramuh
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep. HH bewerkt + 40'er Solexen. Kop is naar groep N geflowed (niet extreem dus), maar onderblok is wel bewerkt.. idem voor uitlaat, remmen, fahrwerk en tegenwoordig ook 'interieur loos' :-) Ga m morgen met pijn in m'n rug terug geven aan Douwe.. Vroem vroem was errugh leuk, zeer goede ervaring. Niet alleen qua vermogen, maar ook qua rij ervaring: je hebt gewoon altijd aanspraak met een Audi50 onder je reet.. Douwe: Bedankt, 't waren zeer leerzame, plezierige, leuke weken/maanden.. Ik zal m missen :-)
|
|
|||
|
|||
![]() en nou maar te hopen dat douwe hem weer een beetje netjes maakt van buiten.
|
||||
|
||||
![]() en wat van de bodem ook gelijk
|
|
|||
|
|||
![]() Hoe heet zo'n bus ook weer? (die met veel ramen)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Samba........dacht ik.......(ik ben ook geen kenner)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Windows 95? 95 windows?
|
|
||||
|
||||
![]() whahahaha LOL !!
Dan heb je ook nog de zogenaamde Windows 2000, maar daar zijn er maar een paar van gemaakt |
|
||||
|
||||
![]() gistermiddag, kanaaldijk, van veghel richting den bosch, gele polo 6N, geblindeerde raampies (windows
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zaterdagochtend gespot een T1 bus op de Zuidplasweg in Zevenhuizen. Ik in een groene Golf 4 met knipperende lichten, toeter en een middelvinger omhoog. :p
|
|
||||
|
||||
![]() gisteren een t1 crewcab
![]() ![]() |