![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom bij de club!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() deze lijkt veel op de gene die ik voor mijn blauwe wou kopen.
het enige wat met tegenhield was eigenlijk de trekhaak. bij wie is deze ooit eens gekocht?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Las ik hier een dezer dagen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er nog netjes uit..
Van juli '93 gok ik? Wat voor uitvoering is het? .. want normaal gesproken is het spoilertje boven de achterruit zwart
|
||||
|
||||
![]() Hij lijkt heel sterk op mijn auto, is ook een fox, maar dan in 'Prego' actie-uitvoering..
dat houdt in: - in kleur gespoten bumpers; - sportinterieur (kuipstoeltjes, toerenteller) - 5-bak t enige verschil is dat ik nog een sticker op de zijkant heb zitten waar "prego" opstaat..
|
||||
|
||||
![]() nou, er zit ook een toerenteller in, en kuipstoeltjes... en heeft ook een 5-bak....maar de stikker zit er dus niet op....
Zou dat ergens te achterhalen zijn of dit ook een prego is? Op het kenteken staat namelijk VW Polo coupe fox 40 kw E2
|
||||
|
||||
![]() Je kan ff met Pon bellen.. heb ik toen ook gedaan.. of gewoon bij een VW dealer binnenlopen, die kunnen het in de computer opzoeken..
Misschien dat ie is overgespoten, en daardoor de sticker eraf is?
|
||||
|
||||
![]() auto ziet er op het eerste gezicht niet uit dat hij overgespoten is. Sticker is ook nog aanwezig in de kofferbak, volgens mij heeft de auto niet echt schade gehad, deuren zijn met 1 vinger te sluiten, alles sluit netjes aan....
Zou er misschien op die sticker in de koffervak een serienummer o.i.d. staat waar dat op te achterhalen is? Of pon maar even bellen... (en krijg je die info daar? iemand ervaring?)
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 08:56. |
|
||||
|
||||
![]() Als ik moest gokken, zou ik zeggen dat je een Prego te pakken hebt. Maar dan wel 1 die is bij of overgespoten, aangezien die dakspoiler normaal gesproken zwart is.
Misschien dat je ook iets wijzer kan worden van de verzekering.. Als ik me goed herrinner staat ie op mijn groene kaart wel als Prego.. Misschien dat zij dat mbv de meldcode kunnen achterhalen.?
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 08:56. |
|
||||
|
||||
![]() op de zijkanten achter, op de C-stijl net boven de achterlichten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Harstikke goed Sjon.. Sterker nog: in de 'analen' staat precies beschreven welk model er 'opgeleukt' werd. Zo is een Jeton bijvoorbeeld een CL met zus en zo en een Prego een Fox met dit en dat (etc etc)..
|
|
|||
|
|||
![]() de duitsers noemen hem gewoon style.
is terug tevinden aan de binnenlant van de deurpanelen. spoiler in kleur is mischien een optie geweest hier in NL. mijn spoiler is gewoon zwart. de mijne is van 94 en het zelfde uitegvoerd met schuifdak alleen geen spoiler in kleur. ik heb sinds kort vernomen op een duitse site dat er ook versie's zijn met een zwarte hemel. verschil met prego en style zijn onderandere: prego geen mistlampen en geen koplamp versteling. en de badges natuurlijk. ben zelf momenteel bezig met koplamp vertsteeling,de regelaar heb ik nu en de stelmotors komen volgende week in huis. nu nog de kabels er voor vinden hopelijk ligt dat er standard in. en aan mistlampen begin ik niet aan. ten eerste te duur en vaak vocht vreters. dan bou ik liever me schuifdak om naar schuifkantel dak.